Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320247

Topicstarter
Zo ja, hoe ben je aan een huurwoning gekomen? Welke stichtingen kun je het beste bij terecht?
Ik hoor weleens over de woningcorporatie, maar ik heb hier niets over in Rotterdam kunnen vinden.

Inmiddels heb ik Stadswonen al gevonden. Hebben jullie nog suggesties voor het vinden van een betaalbaar appartement of studio in omgeving Rotterdam?

Ik heb al veel gezocht, maar ik vind vooral resultaten vanaf € 1000,- per maand. Mijn voorkeur gaat naar een klein appartement voor € 400-500 per maand. Via Google zijn de zoekresultaten vooral vervuild met bedrijven die voor erg hoge bedragen verhuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183094

http://www.detelefoongids...gingen+en+-stichtingen/1/

maar eerst inschrijven bij www.woonnet-rijnmond.nl/

Voor sommige woningen is er een inloting maar voor de meeste zal je gewoon op je beurt moeten wachten.

Er zijn corporaties die woningen in de vrije verhuur hebben maar dan zit je ver buiten je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718

Wij hebben een woning via www.indestad.nl. Bieden woningen aan in rotterdam, maar ook de omgeving. Je betaald wel meer dan bij een coöperatie, maar bij hun heb je dan ook binnen een paar weken een woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296662

Er is eigenlijk maar 1 tip: www.stadswonen.nl. Zij zijn begonnen als studentenkamer-verhuurder maar het is inmiddels de grootste woningcorporatie van Rotterdam. Het voordeel is dat ze alles hebben van kamers van 20m2 tot appartementen van 150m2 en alles wat daartussen zit. En als je vrienden kunt worden met mensen die al bij hun huren, en die mensen verhuizen (intern naar een ander appartement of extern zoals een huis kopen), dan mogen zij eerst zelf een nieuwe huurder voordragen aan Stadswonen, voordat de wachtlijst erbij gepakt wordt. Ze kunnen jou dan voordragen. Zo kwam ik na 3 weken aan mijn eerste kamer, terwijl de officiele wachttijd 14 maanden (!) was. Je moet dan wel ingeschreven staan bij Stadswonen. Kost iets van 15 euro ofzo...succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285604

Vesteda is ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:29

Macros

I'm watching...

Ik huur nu ook bij stadswonen (45m2). Ik betaal 610 incl. alles (behalve internet). Ik ga binnenkort verhuizen, dus ik zoek nog iemand die het wil overnemen. Als ik niemand vind moet ik misschien alles eruit halen, terwijl als iemand het wil overnemen we een dealtje kunnen sluiten zodat bepaalde dingen kunnen blijven.
Ik zou ook kijken bij actueel aanbod van stadswonen op hun site, vroeger ging dat makkelijker, maar misschien zit daar ook iets van je gading bij.

Vesteda is misschien wel makkelijker dan Stadswonen, omdat Stadswonen wel een beetje een langzame bureaucratische toko is.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Huurwoning Rotterdam, tik dat in in Google en je wordt doodgegooid met huurwoningen in alle prijsklasses?

Ik huur bij Vesteda, redelijk duur maar wel goed. Maar er is zat, loop anders eens vanaf Blaak onder kubuswoningen door en dan die grotere straat richting het noorden met gras in het midden (ben de naam kwijt), daar zitten zo al 5 bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Ik huur zelf via Actys (zit nu in het Groothandelsgebouw). Aanbod is meestal wel 700+. De goedkopere woningen zitten vooral in Ommoord, voor een jongere niet meteen de leukste plek. Ze hebben ook wel een aantal mooie complexen in het centrum maar daar gaan de prijzen al snel richting de 1000+.

Verder kun je Vesteda proberen maar naar het schijnt hebben ze niet echt geweldige service. Voor veel goedkopere complexen (o.a. Boompjestorens, Oude Haven) staat een wachtlijst van hier tot Tokio.

Misschien kun je ook Meeùs eens proberen, een maat van me huurt via die toko een 3k appartement aan de Lijnbaan (die oude flats, nu Rijksmonument) van zo'n 70m2 voor nog geen 600 eu. Dingen zijn wel gehorig helaas.

@ hierboven: ik denk dat je de Burgemeester van Walsumweg bedoelt (loopt van de kubuswoningen tot Oostplein waar-ie overgaat in de Oostzeedijk). Maar die loopt wel naar het oosten ipv het noorden. Anders bedoel je de Mariniersweg, die gaat na de kubuswoningen meteen linsskaf naar het noorden.

[ Voor 16% gewijzigd door nare man op 13-10-2009 17:27 ]

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 19:17
Ik woon zelf al mijn hele leven in Rotterdam en sinds 2 jaar op mijzelf in het centrum van Rotterdam op een studentenkamer. Deze heb ik gevonden via www.kamernet.nl. De kamer heeft een eigen keuken en de badkamer deel ik met 1 huisgenoot. Ik betaal 350 inclusief g/w/l.

Ik ga eind oktober deze kamer verlaten omdat ik groter wil wonen. Heb inmiddels een woning elders in Rotterdam gevonden (via een kennis).

Een kennis van me (particulier) heeft nog wel een woning beschikbaar. Maar dat is wel 1000+. Wil je echter iets van ci 500 euro dan moet je heel heel heel goed zoeken in Rotterdam. Particulier heb je denk ik de meeste kans. Via een woning vereniging heb je minder kans of moet je heel snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238498

Of je moet is kijken naar mensen die hun huis in de verkoop hebben staan, en deze misschien wel willen verhuren.
Zijn er ook wel een aantal voor te porren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

In de stad of KolpaVVS.

Rotterdam Alexanderpolder, 3 hoog achter, +- 80m2 voor 520 huur + 90 servicekosten in de maand. Indien je niet te veel verdiend geeft je dit recht op +- 240 per maand huur subsidie (zie http://www.toeslagen.nl).

Een brief schrijven naar de belastingdienst waar je aan voert dat de huurnood in Rotterdam dermate ernstig is dat je een uitzondering op de passendheidstoets wil is voldoende.

Een goede oplossing voor als je studeert (of een bedrijf begint en niet in aanmerking komt voor een hypotheek ;) ) en niet in het centrum wilt zitten. Dicht bij uitvalswegen richting Ring-Noord en Ring-Zuid, station Rotterdam Alexander voor trein, bus en metro verkeer. Stappen in het centrum kost je 's avonds een taxi ritje van EUR 15,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rotterdam Alexanderpolder 3 hoog, 80m2 zou mijn droom-locatie zijn. Kun je vertellen via wie je dat huurt?

Heb me inmiddels op veel sites ingeschreven, maar ik weet nog niet echt welke site ik het serieust kan nemen. Een wachttijd van 60 maanden op flats hier in de buurt, is niet echt bemoedigend.

Momenteel heb ik al 4 jaar een kamer via Stadswonen en ook in Rotterdam Alexander. Ben erg tevreden over de buurt en de faciliteiten, maar ik wil graag doorstromen van een 12m kamertje naar iets groters.

Mijn budget laat het inmiddels toe om € 500,- per maand aan huur te betalen en in combinatie met huursubsidie zou dit makkelijk mogelijk moeten zijn. Helaas heb ik me deze maand pas ingeschreven als woning-zoekende bij veel wooncorporaties en Stadswonen, hierdoor sta ik overal achteraan in de wachtlijst.
aaaido schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:25:
Ik woon zelf al mijn hele leven in Rotterdam en sinds 2 jaar op mijzelf in het centrum van Rotterdam op een studentenkamer. Deze heb ik gevonden via www.kamernet.nl. De kamer heeft een eigen keuken en de badkamer deel ik met 1 huisgenoot. Ik betaal 350 inclusief g/w/l.

Ik ga eind oktober deze kamer verlaten omdat ik groter wil wonen. Heb inmiddels een woning elders in Rotterdam gevonden (via een kennis).

Een kennis van me (particulier) heeft nog wel een woning beschikbaar. Maar dat is wel 1000+. Wil je echter iets van ci 500 euro dan moet je heel heel heel goed zoeken in Rotterdam. Particulier heb je denk ik de meeste kans. Via een woning vereniging heb je minder kans of moet je heel snel zijn.
Ik ben ook student en heb mijn kamer gevonden via kamernet.nl en huur nu via Stadswonen. Ik weet alleen nog niet wat de meest efficiënte manier is van het zoeken naar een woning.
Anoniem: 238498 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:45:
Of je moet is kijken naar mensen die hun huis in de verkoop hebben staan, en deze misschien wel willen verhuren.
Zijn er ook wel een aantal voor te porren :-)
Dan woon ik eerlijk gezegd nog liever anti-kraak. Indien een woning te koop staat, denk ik dat hij sneller wordt verkocht, dan dat er iets gedaan wordt met een anti-kraak woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

epsiloncanon schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:05:
Rotterdam Alexanderpolder 3 hoog, 80m2 zou mijn droom-locatie zijn. Kun je vertellen via wie je dat huurt?
En nog concreter. Hier een woning in Alexenderpolder die voldoet aan je vraag http://www.indestad.nl/ww...dam%20Alexander/huur.html

[ Voor 20% gewijzigd door Cai op 18-10-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
De huisvesters:
-Vesteda
-Stadswonen
-Comwonen

e.d. (gewoon google, woningbouwstichting rotterdam)

Die kan je allereerst proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kun je op je 23e pas huursubsidie krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piot
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05 10:23
Anoniem: 320247 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:40:
Kun je op je 23e pas huursubsidie krijgen?
Nee, voor voor je 23e ook al. Maar dan mag de huur + servicekosten niet meer dan € 357,37 zijn. Boven dat bedrag heb je geen recht meer op huursubsidie dan. Maar voor dat bedrag vind je echt geen huurwoning in Rotterdam.

[ Voor 2% gewijzigd door Piot op 25-10-2009 00:42 . Reden: servicekosten vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Geldt er ook een maximum inkomen bij stadswonen? Bij vesteda doen ze daar niet moeilijk over maar misschien is het bij stadswonen anders ivm sociale woningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bij Stadswonen geldt geen maximuminkomen. Bij Vesteda ook niet, gezien dat een bedrijf is dat gericht is op winst en een minimuminkomen vereist.

Inmiddels sta ik op veel sites ingeschreven. Het lijkt er wel op dat het me minimaal € 600,- per maand gaan kosten. Dat is voor 2 kamers. 3 kamers gaat al € 700,- per maand worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:47

Tank80

Cyanide&&Happiness

En zoiets of zoiets of zoiets of zoiets is geen optie? Hypotheek van een ton heb je voor < €500,- p/m... Is misschien nog wel een overweging?

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 09:11

_Erikje_

Tweaker in Spanje

net of je als student een hypotheek kan krijgen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-04 19:54
_Erikje_ schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:59:
net of je als student een hypotheek kan krijgen. :O
Dat kan zonder problemen met iemand die achter je staat. Zeker een overwegen waard mocht je ergens langdurig blijven.
Verder lijkt me Vesteda toch wel een dure bijt in dit verhaal, die staan bij mij in het zuiden bekend als verhuurders in het (erg) dure segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:28

Emiel1984

Made in NL

Tank80 schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:40:
En zoiets of zoiets of zoiets of zoiets is geen optie? Hypotheek van een ton heb je voor < €500,- p/m... Is misschien nog wel een overweging?
Als student wil je niet deze lasten op je schouders hebben. Als je een tegenvaller hebt waardoor je de huur niet meer kan betalen dan zeg je deze gewoon op en ga je bijvoorbeeld weer bij familie\ouders wonen. Als je een hypotheek hebt moet je het resterende geld tot de verkoop gaan lenen en dat lijkt mij geen prettig gevoel. Je kan naar mijn idee beter die 3 of 4 studiejaren wachten en huren en dus pas gaan kopen als je zekerheid hebt over je inkomen.

Je hebt mensen die een huis kopen zodat zoon of dochter dit gaat verhuren en daarmee bijna kostenloos kan wonen maar dat zou ik als student niet proberen.

Edit: @ hieronder. Zie nu pas dat TS niet een student hoeft te zijn. Dad de reactie van '_Erikje_' gelezen maar zie nu dat TS dit zelf niet meld . Dan is het zoeken naar een koopwoning naar mijn idee ook een betere oplossing. Je moet wel een aantal jaren op dezelfde plek willen blijven wonen want anders kost het je alleen maar geld.

[ Voor 12% gewijzigd door Emiel1984 op 05-11-2009 15:44 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:47

Tank80

Cyanide&&Happiness

Heb het studentgedeelte even gemist denk ik... Nouja, kan het nog steeds natuurlijk. Kan je best leuke constructies opzetten met ouders die het kopen en verhuren. Heb zelf in het begin van m'n carriere (zo'n 5-6 jaar geleden) ook een huisje gekocht van 70k. Studerende vriendin erbij in, meebetalen en jarenlang voor een prikkie gewoond. Maar goed als het snel op kunnen zeggen een issue is dan gewoon lekker huren...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi,

Op het moment vind ik alleen maar appartementen voor meer dan € 500,- per maand inclusief met 2 kamers en € 650,- per maand inclusief met 3 kamers. Althans in de wijken waar ik interesse in heb, Kralingen, Alexanderpolder, evt. Rotterdam-Noord of Capelle a/d Ijssel.

Een hypotheek zou eventueel te overwegen zijn, maar is niet mijn directe voorkeur.

Op internet zie ik dat ik op mijn 23e in aanmerking zou komen voor aardig wat huurtoeslag, omdat ik weinig verdien. Binnenkort verkoop ik alleen mijn onderneming, hierdoor gaat mijn inkomen met 40% naar beneden, maar heb ik wel direct wat extra geld.

Krijg ik dan nog wel huurtoeslag? Ik vind het niet echt eerlijk dat ik niet meer voor zulke dingen in aanmerking kom, omdat ik dan 25.000 op de bank heb, terwijl ik wel een laag inkomen heb. Het moet toch niet zo zijn dat de mensen die sparen zo hard worden aangepakt? Ik verkoop mijn bedrijf slechts, omdat ik een slechte relatie met mijn zakenpartner heb.

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 320247 op 05-11-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:52
Ik denk dat je in het jaar dat je je onderneming verkoopt je geen recht hebt op die huurtoeslag. Dat geld wat je in dat jaar binnenkrijgt valt onder inkomen of iets als 'winst uit onderneming'. Het lijkt mij dan ook volkomen terecht dat je dat jaar geen recht op huurtoeslag krijgt.

Het jaar daarna, mits je inkomen niet gestegen is, krijg je dan wel weer huurtoeslag. Je inkomen ligt dan weer beneden de norm.

Ik ben overigens ook op zoek naar een appartement in Rotterdam. Het blijkt dat je voor 500 euro wel wat kleins kan vinden, wellicht 2 kamers.

Je kan trouwens ook prima zoeken op www.funda.nl of www.stunda.nl
Natuurlijk ook via het al genoemde kamernet.nl en dergelijke.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Anoniem: 320247 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:19:
Hoi,

Op het moment vind ik alleen maar appartementen voor meer dan € 500,- per maand inclusief met 2 kamers en € 650,- per maand inclusief met 3 kamers. Althans in de wijken waar ik interesse in heb, Kralingen, Alexanderpolder, evt. Rotterdam-Noord of Capelle a/d Ijssel.

Een hypotheek zou eventueel te overwegen zijn, maar is niet mijn directe voorkeur.

Op internet zie ik dat ik op mijn 23e in aanmerking zou komen voor aardig wat huurtoeslag, omdat ik weinig verdien. Binnenkort verkoop ik alleen mijn onderneming, hierdoor gaat mijn inkomen met 40% naar beneden, maar heb ik wel direct wat extra geld.

Krijg ik dan nog wel huurtoeslag? Ik vind het niet echt eerlijk dat ik niet meer voor zulke dingen in aanmerking kom, omdat ik dan 25.000 op de bank heb, terwijl ik wel een laag inkomen heb. Het moet toch niet zo zijn dat de mensen die sparen zo hard worden aangepakt? Ik verkoop mijn bedrijf slechts, omdat ik een slechte relatie met mijn zakenpartner heb.
Wat je ook kan/moet doen is met een financieel adviseur/accountant praten. Ik herinner me vaag uit m'n colleges dat wanneer je je onderneming staakt, je dit geld ook in een BV kan onderbrengen onder een soort van oudedagsvoorziening. De winst wordt op deze manier pas belast wanneer je dit "op je oude dag" gaat nuttigen.

(misschien praat ik wel lariekoek, maar een goede adviseur verdient zich, zelfs op zulke bedragen vaak wel terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anoniem: 320247 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:19:
Ik vind het niet echt eerlijk dat ik niet meer voor zulke dingen in aanmerking kom, omdat ik dan 25.000 op de bank heb, terwijl ik wel een laag inkomen heb. Het moet toch niet zo zijn dat de mensen die sparen zo hard worden aangepakt? Ik verkoop mijn bedrijf slechts, omdat ik een slechte relatie met mijn zakenpartner heb.
Waarom je je bedrijf verkoopt is helemaal niet relevant. Het is juist heel eerlijk dat je geen huursubsidie zou krijgen, omdat je namelijk eigen vermogen hebt dat je in kunt zetten. Het zou pas oneerlijk zijn als mensen met een hele hoge spaarrekening toch nog subsidie zouden krijgen, dat zijn de mensen die het niet nodig hebben.

Je zult toch echt iets minder egocentrisch moeten gaan denken :) .

(Steve Jobs van Apple werkte een tijdje voor $1 per jaar. In jouw redenering zou hij ondanks zijn miljarden op de bank toch recht hebben op huursubsidie...)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je verkondigt klinklare onzin en jij bent hier de persoon die egocentrisch denkt en mij op een gemakkelijke manier aanvalt. Ik ben een arme student, heb geen inkomen na de verkoop en zou zelfs moeten bijlenen, als ik niet gespaard had.

Ik ben al 35% van mijn bedrijfsverkoop kwijt, ik moet er al € 800,- per maand uit halen, ik moet er al 1,2% per jaar over betalen en kom niet meer voor huurtoeslag in aanmerking dat jaar. Dan lijkt het me gewoon oneerlijk dat ik heb gespaard en daar nu onder moet lijden. Terwijl alle mensen die elk jaar een nieuwe telefoon, laptop, lcd-tv kopen wekelijks 7 pakjes sigaretten en 3 kratjes bier kopen, wel lekker € 300,- per maand huurtoeslag voor krijgen. Dat zijn dingen die ik simpelweg niet doe.

Is het redelijk dat als je terwijl je 40 uur per week studeert, maandelijks al € 800,- spaargeld moet aanbreken voor boeken, collegegeld, zorgverzekering terwijl je goedkoop leeft, dat je dan geen huurtoeslag krijgt, omdat je netjes spaart? Dit terwijl mensen met een veel hoger inkomen en veel hogere uitgaven (€ 20.975 tegenover € 9.000) flink profiteren van HRE en huurtoeslag.

Maar we hebben nu allebei ons zegje gedaan over de redelijkheid van huurtoeslag in mijn situatie. Ik hoop in ieder geval dat het blijkt dat ik één jaar geen recht heb op huurtoeslag door een hoog inkomen, vanwege de verkoop van mijn bedrag. Dat is ook volkomen redelijk volgens mij.

Offtopic: De huurtoeslag-vergelijking met Steve Jobs slaat kant noch wal. De gemiddelde miljardair verdient ook maar een paar miljoen als CEO van zijn bedrijf. De miljarden verdient hij met de verkoop en stijging van zijn aandelen.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 320247 op 05-11-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anoniem: 320247 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:01:
Onzin, ik ben een arme student en heb nauwelijks inkomen en moet zelfs bijlenen.
Dat is een keuze die je zelf maakt, je hebt geld maar wilt toch lenen.
Als ik moet bijlenen, lijkt het me gewoon oneerlijk dat ik heb gespaard en daar nu onder moet lijden, terwijl alle mensen die elk jaar een nieuwe telefoon en laptop kopen en wekelijks 7 pakjes sigaretten en 3 kratjes bier kopen, wel lekker € 300,- per maand huurtoeslag voor krijgen.
Dat is niet oneerlijk, omdat die mensen daar geen voordeel van hebben. Ze hebben namelijk geen reserves om op terug te vallen. Verder helpt je generalisatie niet, want om die dingen te kunnen kopen heb je eerst een hoog genoeg inkomen nodig, en dan krijg je al geen huursubsidie meer.

Verkoop van je onderneming levert je gewoon inkomen op dit jaar, en dat wordt meegeteld. Inkomen is meer dan alleen salaris :)
Ik wil hier geen discussie starten of het redelijk is dat als je nauwelijks inkomen hebt en 40 uur per week met school bezig bent, dat je dan geen huurtoeslag krijgt, omdat je netjes spaart. Zeker gezien mensen met een veel hoger inkomen en veel hogere uitgaven, flink profiteren van HRE en huurtoeslag.
Die discussie start je zelf op met je klacht. Het gaat niet om inkomen, maar om totale bezit. Je moet je namelijk realiseren waar de huursubsidie voor bedoeld is: mensen die anders niet kunnen huren. Jij kan het wel, maar je wil je spaargeld niet aanbreken. Begrijpelijk, maar je bent niet iemand die niet zonder huursubsidie kan.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 05-11-2009 18:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je hebt nu tweemaal duidelijk gereageerd en je mening gegeven. Ik heb mijn verhaal gedaan en sta hier nog steeds achter, gezien deze discussie echt niet gaat over de allerarmsten die hun vergoedingen nodig hebben. Wat mij betreft in de discussie ook wel afgerond en kunnen we ontopic blijven.

Indien je deze discussie wilt aangaan, wil ik dit best nog via privéberichten doen en toelichten waarom ik vind dat deze discussie totaal niet gaat over de allerarmsten die hun vergoedingen nodig hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 320247 op 05-11-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anoniem: 320247 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:20:
Je hebt nu tweemaal duidelijk gereageerd en je mening gegeven. Ik heb mijn verhaal gedaan en sta hier nog steeds achter, gezien deze discussie echt niet gaat over de allerarmsten die hun vergoedingen nodig hebben. Wat mij betreft in de discussie ook wel afgerond en kunnen we ontopic blijven.

Indien je deze discussie wilt aangaan, wil ik dit best nog via privéberichten doen en toelichten waarom ik vind dat deze discussie totaal niet gaat over de allerarmsten die hun vergoedingen nodig hebben.
Niet nodig, wat mij betreft OK. Jij klaagt niet meer dat het oneerlijk is, en ik ga er niet meer op in :P ;) .

Pagina: 1