Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 15:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb even een vraagje. Niet zo'n hele grote vraag, maar ik kon het niet vinden.

Ik heb bericht gekregen van The Phone House dat mijn abbonement van Vodafone over tijdje afloopt met een aantal aanbiedingen voor een nieuwe telefoon enzo. Nu wilde ik eens even kijken hoe lang mijn abbonement nog duurt, maar ik kon helaas mijn contract (papier met gegevens dat ik toen gekregen heb van The Phone House bij aankoop) niet meer vinden. Dus ik hoopte dat ik dit wel kon zien op My Vodafone, maar daar heb ik de informatie niet kunnen vinden.

Staat die informatie daar ergens of zal ik toch even een belletje richting Vodafone moeten doen :? ?

offtopic:
Ik kon geen algemeen vodafone-topic of iets dergelijks vinden (iig niet in de afgelopen 3 maanden), dus vandaar een apart topic hiervoor

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 12-10-2009 17:13 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:46
Je contractduur kun je online niet nakijken bij Vodafone. The Phone House heeft daar wel een tooltje voor: http://www.phonehouse.nl/abonnement-verlengen/ (werkt ook als je geen TPH-klant bent) :)

Het kan zijn dat je nog buiten de 4 maanden zit, maar bij TPH toch al kan verlengen. Soms staat je einddatum namelijk niet helemaal goed in het systeem van TPH (wat gebruikt wordt om je een brief te sturen/te bellen) en om teleurgestelde klanten te voorkomen zet Vodafone dan voor TPH het verlengingssysteem wel al open :)

[ Voor 3% gewijzigd door RobbertC op 12-10-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 14:25

Glabbeek

Dat dus.

Dat staat niet online. Je moet hiervoor de klantenservice van Vodafone bellen.

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
quote van My Vodafone door help te gebruiken ;)

Hoe kan ik de einddatum van mijn abonnement opvragen?

De einddatum van je abonnement staat op je contract (niet op je rekening). Als je dit niet meer hebt, kun je contact opnemen met onze Klantenservice of vraag de einddatum van je contract op via e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
RobbertC schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:16:
Je contractduur kun je online niet nakijken bij Vodafone. The Phone House heeft daar wel een tooltje voor: http://www.phonehouse.nl/abonnement-verlengen/ (werkt ook als je geen TPH-klant bent) :)
Ik krijg alleen te zien: Gefeliciteerd, je kunt je abbonement verlengen. Ik wil graag een datum weten wanneer mijn abbonement afloopt.

@ThaNetrunner,
waar heb jij op gezocht, want ik heb die vraag nog niet gevonden.
Laat maar. Al gevonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 12-10-2009 17:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:46
Rakkerzero schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:20:
[...]

Ik krijg alleen te zien: Gefeliciteerd, je kunt je abbonement verlengen. Ik wil graag een datum weten wanneer mijn abbonement afloopt.
Hmm, dan krijg je waarschijnlijk alleen een datum te zien als je nog niet kan verlengen. In ieder geval zit je binnen 4 maanden van de einddatum, maar goed, dat wist je eigenlijk al ;)

Dan wordt het dus of een belletje naar 1200 of even naar een willekeurige Vodafone-dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Heb net via het formulier op de website van My Vodafone een mailtje gestuurd met de vraag. Ik denk dat ik morgen ook even een filiaal van Vodafone en/of The Phone House binnenloop om dezelfde vraag te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 maanden = 6 maanden geworden, voor alle particuliere klanten.
Pagina: 1