The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Die pricewatch: Logitech Pure-Fi Express Plus stond gewoon op de verkeerde plek en heb ik bij deze verplaatst naar de MP3 speaker categorie. Die categorie is gewoon bedoeld voor speakers die speciaal bedoeld zijn voor het afspelen van muziek vanaf een MP3 speler. Dus iPod docks en dergelijk spul.
De categorie Speakers en sets is bedoeld voor producten zoals je die aan een audio installatie hangt. In die categorie zouden de actieve boekenplank speakers ook thuishoren denk ik zo. Een specificatie of een speaker actief of passief is zou in die categorie wel handig zijn. En dat is in mijn ogen een stuk betere oplossing dan die hele categorieën anders in te gaan delen en dan actieve boekenplank speakers tussen de iPod docks te zetten. Nog afgezien van het feit dat een boel mensen waarschijnlijk niet eens weten wat een actieve speaker is en daardoor de mp3 speakers niet meer kunnen vinden.
De categorie Speakers en sets is bedoeld voor producten zoals je die aan een audio installatie hangt. In die categorie zouden de actieve boekenplank speakers ook thuishoren denk ik zo. Een specificatie of een speaker actief of passief is zou in die categorie wel handig zijn. En dat is in mijn ogen een stuk betere oplossing dan die hele categorieën anders in te gaan delen en dan actieve boekenplank speakers tussen de iPod docks te zetten. Nog afgezien van het feit dat een boel mensen waarschijnlijk niet eens weten wat een actieve speaker is en daardoor de mp3 speakers niet meer kunnen vinden.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ok, ik denk dat het erg handig zou zijn als je zou kunnen filteren op actief/passief. Voor de rest mijn complimenten voor 3.0!Orion84 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:43:
De categorie Speakers en sets is bedoeld voor producten zoals je die aan een audio installatie hangt. In die categorie zouden de actieve boekenplank speakers ook thuishoren denk ik zo. Een specificatie of een speaker actief of passief is zou in die categorie wel handig zijn.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Speciaal op jouw verzoek vegen we binnenkort MP3-speakers, speakersets en speakers op één hoop (alleen PC-speakers blijft los). Een actief/passief-filter gaat er dan absoluut komen.
(Enige teleurstelling is wel dat we het eigenlijk niet speciaal op jouw verzoek doen, maar hopelijk kan je daarmee leven ;-) )
(Enige teleurstelling is wel dat we het eigenlijk niet speciaal op jouw verzoek doen, maar hopelijk kan je daarmee leven ;-) )
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?