Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Voor mijn profielwerkstuk ben ik het computergebruik bij mensen thuis aan het onderzoeken.
Je zou mij een heel groot plezier doen als je deze enquête even in zou willen vullen!

Alvast heel erg bedankt!

Groeten, Raoul

p.s. als je als alles klaar is mijn profielwerkstuk zelf ook wilt ontvangen, kan dat via deze link.

[ Voor 10% gewijzigd door Opi op 12-10-2009 17:29 . Reden: Spam doen we niet ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

"Hoe lang zit u gemiddeld per keer achter uw computer?" mag echt wel een langere optie hebben dan 2 uur :p zeker aangezien ik er al ongeveerd 7 per dag voor mijn werk doorbreng :p tenzij je echt op privé gebruik doelt.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Je begrijpt wel dat men op GoT gemiddeld vaker en langer tijd achter de pc doorbrengt?

[ Voor 5% gewijzigd door MuisM4t op 12-10-2009 16:43 ]

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Ook breng ik net zoveel tijd op mijn laptop als mijn computer door. Dus misschien is in plaats van een radio button een selectie vak meer op zijn plek? ;)

Same voor operating systems.

Misschien is het ook wel een idee om inplaats van de tijdsindicatie (aantal keer per dag/week en het aantal uren) mensen een schatting te laten maken hoelang ze per week achter een pc zitten in uren. :D

Toch ben je naar een goede plek gekomen als u computer vervente gebruikers zocht. :D
Succes met het werkstuk!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Het is niet de bedoeling het forum te gebruiken voor enquetes.

Dit topic is gesloten.