Toon posts:

Tip: Pricewatch 3.0 t.o.v. tweakers.net channels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Links boven heb je de * Core / * Pro / * Games / * Electronics / * Mobile ook staan. Deze zijn alleen in het wit. Mogen deze dezelfde kleuren krijgen als in de pricewatch? (en misschien ook zelfde volgorde?) Zie alleen dat * Pro daar dan buiten valt, maar dan blijft het een beetje uniform over de website heen met kleuren.

Verder is het zeker een pluimpje waard :-) (arg.. 't is niet ten goede van mijn koop drang... of juist wel ;))

Uiteraard staat 't ook prima zo ;) viel mij gewoon op.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er is bewust gekozen voor een subtiele en neutrale variant waarbij de kleur van een rubriek alleen is te zien bij een hover over de link (of wanneer er content uit de betreffende rubriek wordt bekeken). De kleuren zelf zijn wel uniform.

In de Pricewatch is er afgeweken van de gebruikelijke volgorde vanwege het feit dat games wat betreft populariteit ondergeschikt is aan de belangrijke electronics en mobile categorieën. Pro is niet aanwezig omdat niet echt een zinnige indeling in pro-producten is te maken (er is een sterke overlap met consumentenproducten in core).

De normale volgorde is gebaseerd op het idee Tweakers.net eerst core en pro onderwerpen deed. Games hebben we vroeger gedaan en de belangstelling voor games is altijd aanwezig geweest bij ons dikke videokaarten kopende publiek. Later is daar consumentenelektronica bij gekomen, waar mobile weer vanaf is gesplitst :) .

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt ook gelijk ook. Die subtiele kleuren in de Channels waren me zowaar niet opgevallen.

Petje af op je uitgebreide reactie (had je de vraag soms al verwacht ;) haha). Toont toch maar weer karakter hoor. Ik ga weer verder met spelen in de Pricewatch. Mijn vrouw is er iig niet blijer op geworden. De eerste aankoop is reeds gedaan :)