Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 10:48

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tomtom.com/lib/img/tomtom_logo-120.pngAfbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/245af5x.png

TomTom heeft een nieuw instapmodel in zijn productportfolio aangekondigd. De TomTom Start beschikt over een 3,5"-touchscreen, een vereenvoudigde interface en een behuizing die van een ander jasje voorzien kan worden.

Op de frontpage en op de TomTom Website is de nieuwe TomTom Start aangekondigd.

Een TomTom Start kost 129 euro met een regionale kaart, terwijl voor een Europese kaart 159 euro neergelegd moet worden.

Hij is reeds in de UK verkrijgbaar, in NL momenteel alleen in de TomTom webshop.

Filmje:
[Video: http://www.tomtom.com/lib/flash/milan/players/videoPlayerHD.swf]

De belangrijkste functionaliteiten van TomTom Start:

Gemakkelijk in gebruik
- Plug & Go – geen installatie nodig; gewoon inpluggen en op het touch screen tikken.
- Eenvoudig menu– slechts twee toetsen “Route plannen” en “Door kaarten bladeren”.
- Lichtgewicht (128g) apparaat met een 3.5” scherm en een EasyPort™ houder die netjes tegen de achterkant van de het apparaat geklapt kan worden, zodat het hele navigatieapparaat eenvoudig kan worden losgemaakt en meegenomen.
- Luid en duidelijk gesproken instructies.

Beste routes en kaarten
- IQ Routes technologie – is gebaseerd op de rijervaringen van miljoenen TomTom-gebruikers. De technologie berekent de met behulp van de kaarten van de TomTom Start de snelste route op elk moment van de dag.
- Map Share technologie – bestuurders profiteren van duizenden gratis kaartcorrecties die dagelijks door TomTom-gebruikers worden aangebracht en gedeeld.

Grotere veiligheid
- Realistische visuele instructies – ook verkeersborden worden op de display weergegeven, zodat deze gemakkelijker te volgen zijn.
- Luidspreker van hoge kwaliteit – voor gesproken instructies en instelbaar volume.
- Helpmenu – geeft directe toegang tot alarmnummers en geeft aanwijzingen om naar de dichtstbijzijnde hulpdiensten te rijden.

Accessoires– optionele upgrades
- Verwisselbare frontcovers (StartSkins), met bijpassende beschermtassen. * In de winkel verkrijgbare StartSkins: Flaming red, Ice blue, Electric green, Deep purple. De kleuren Sunburst yellow en Flaming orange zijn ook verkrijgbaar via www.tomtom.com. Prijs: 14,95 euro per kleur.
- Draagtas, 19,95 euro
- USB thuisoplader.
- USB auto-oplader.

[ Voor 56% gewijzigd door EMP op 21-10-2009 15:35 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanta22
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 08:49
Als ik dat zo lees zou het best is kunnen dat deze de ONE compleet gaat vervangen aangezien deze Start zich in hetzelfde segment begeeft. (leuke prijs voor de niet veeleisende gebruiker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 10:48

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Informatique (TomTom dealer) kon nog niets zeggen over de leverbaarheid van de TomTom Start.

Vandaar heb ik vandaag TomTom zelf gebeld. De telefoniste kon mij (na een hoop wachttijd :O) melden dat de TomTom Start begin volgende week bij het magazijn binnen zou komen, en in de loop van volgende week op de website (in de webshop van TomTom zelf) zou verschijnen. Beschikbaarheid bij de dealers wist ze niets over te vertellen.

Update:
Hij is beschikbaar in de TomTom Shop.

De Benelux versie (alleen zwart) kost 129 euro, de Europa versie (in zwart of wit) 159 euro.

Heeft iemand een TomTom voucher code die ik kan gebruiken? O-)

[ Voor 24% gewijzigd door EMP op 21-10-2009 15:36 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen een TomTom Start2 Europa en de TomTom start classic series.
Het enige verschil dat ik kan zien is dat de Start2 Europa een kaart voor heel europa heeft en de classic alleen van west europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 18:14
Jaja ik weet het oud topic maar wel de meest relevante.
Ik ben een beginnende bestuurder en zat te twijfelen tussen 2 TomTom GPS systemen:
#ProductPrijsSubtotaal
1TomTom Start 20 (Europa)€ 117,90€ 117,90
1TomTom Start 25 (Europa)€ 135,34€ 135,34

Het enigste verschil wat ik zie op dit moment is het verschil in beeld diagonaal en prijs.
Weet iemand of er meer verschillen zijn en of de meerprijs van de "Start 25" het waard is om voor de 5 inch te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Nee, de twee modellen hebben dezelfde chipset en software. Ik raad de 5 inch aan voor oudere bestuurders, maar als beginnend bestuurder heb je hopelijk nog goede ogen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 18:14
MSalters schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:48:
Nee, de twee modellen hebben dezelfde chipset en software. Ik raad de 5 inch aan voor oudere bestuurders, maar als beginnend bestuurder heb je hopelijk nog goede ogen.
Ja zeker, maar volgens collega's en vrienden is een groot scherm wel ideaal voor het gebruik van het touch scherm tijdens het rijden. is 4,3inch hier ook groot genoeg voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuck norit
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2021
Net een 'TomTom Start 20 EU 45 Gratis LifeTimeMaps' aangeschaft, mooi ding maar de software
vind ik maar een ellende.
Is het normaal dat ik deze TomTom niet in de verkenner kan vinden?

De TomTom Home software is waarschijnlijk voor andere versies. Toch geinstalleerd om te
kijken of ik dan wel via de verkenner in de TomTom kan komen maar hij geeft aan dat hij niet
is aangesloten. De 'My TomTom' software werkt wel maar ik wil er eigenlijk in via de verkenner.
Is dit mogelijk? Via 'MyTomTom' krijg ik alleen een website waar ik kan updaten (dit werkt gewoon)

Ik kan er nergens iets over vinden. Lijkt wel of het wel moet kunnen maar alleen bij mij niet werkt
dus ik denk ik vraag het even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 14:38
chuck norit schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:24:
Net een 'TomTom Start 20 EU 45 Gratis LifeTimeMaps' aangeschaft, mooi ding maar de software
vind ik maar een ellende.
Is het normaal dat ik deze TomTom niet in de verkenner kan vinden?

De TomTom Home software is waarschijnlijk voor andere versies. Toch geinstalleerd om te
kijken of ik dan wel via de verkenner in de TomTom kan komen maar hij geeft aan dat hij niet
is aangesloten. De 'My TomTom' software werkt wel maar ik wil er eigenlijk in via de verkenner.
Is dit mogelijk? Via 'MyTomTom' krijg ik alleen een website waar ik kan updaten (dit werkt gewoon)

Ik kan er nergens iets over vinden. Lijkt wel of het wel moet kunnen maar alleen bij mij niet werkt
dus ik denk ik vraag het even....
De nieuwe TomTom apparaten zijn niet meer zichtbaar in de verkenner.

Dit komt door een rechtzaak die TomTom heeft gehad tegen Microsoft en nu wordt er gebruik gemaakt van een Linux file format.
Althans heb ik ergens op een forum gelezen :-(

[ Voor 1% gewijzigd door Sharky_NL op 10-07-2013 13:44 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuck norit
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2021
Sharky_NL schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:43:
[...]

De nieuwe TomTom apparaten zijn niet meer zichtbaar in de verkenner.

Dit komt door een rechtzaak die TomTom heeft gehad tegen Microsoft en nu wordt er gebruik gemaakt van een Linux file format.
Althans heb ik ergens op een forum gelezen :-(
Tsssjjjhit, Dat is inderdaad: :-(
Thnx voor reactie
Pagina: 1