PW3: prijsgrafieken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Topicstarter
Mijn complimenten voor PW3, het ziet er goed en gelikt uit; ik moet alleen nog een beetje wennen aan de nieuwe interface. Ik heb een suggestie voor de prijsgrafieken.

De nieuwe prijsgrafieken zijn een stuk duidelijker dan de oude. Misschien dat me daarom ook is opgevallen dat er voor het aantal views (nog steeds) geen getallen langs de assen staan. Je kan nu dus zien hoeveel views er relatief geweest zijn, maar niet hoeveel het er absoluut waren. Ik ben daar soms wel benieuwd naar. Is dat eenvoudig toe te voegen of niet?

Voorbeeld: pricewatch: Popcorn Hour C-200
Hoeveel mensen hebben dit product bekeken rond de piek van half augustus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Kan wel maar is bewust weggelaten om geen aantallen prijs te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Dat is inderdaad iets te waardevolle marktinformatie om bij elk product zomaar neer te zetten. Kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die het graag willen zien, maar dergelijke statistieken zijn helaas alleen voor intern gebruik :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Topicstarter
Ja, daar had ik dus even niet bij stilgestaan. Jammer voor mij dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 18:24

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Waarom staat het er dan toch bij? Als het toch geen waarde heeft voor ons burgers.... Houdt de grafiek ook schoon denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Omdat je dan wel de trends kan zien denk ik. Of een product kort populair is geweest of dat al heel lang aan een stuk aan de top staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 14:17
En toch vond ik de blauwe lijn uit de oude grafieken wel prettig. Als de prijsgrafieken zonder nulpunt op de as getoond worden dan is het prijsverloop veel duidelijker wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 18:24

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Megaflix schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:05:
Omdat je dan wel de trends kan zien denk ik. Of een product kort populair is geweest of dat al heel lang aan een stuk aan de top staat.
Zonder de schaal te weten, kan je het niet makkelijk zien. Als de schaal van 1 tot 1000 views loopt en er komen ineens 500 views bij, lijkt het heel wat. Maar als hetzelfde aantal views bij een schaal van 1 tot 1 miljoen views loopt, lijkt het helemaal niets. En trouwens, wat maakt het uit of een product nu populair is, dat weet de gemiddelde Tweaker zelf wel aan de hand van nieuwsberichten etc. Het gaat uiteindelijk om het product, of deze voldoet aan de specs en of de reviews wel goed zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet op een kruistocht om de views te laten verwijderen, ik probeer alleen maar mee te denken, imho is deze 'trendlijn' nutteloos en kan dan net zo goed weg.
Pagina: 1