Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik sync mijn Diamond 2 met Outlook 2007 op mijn vaste pc. Ik krijg op de D2 dus een account Outlook E-mail waar hij alle e-mails naar copieert.

Maar ik zou ook graag mijn e-mails willen ontvangen onder dezelfde account, nu heb ik een nieuwe account aangemaakt waarop mijn mails binnenkomen. Een beetje stom want nu moet ik op mijn vaste pc ook nog alle mails ontvangen anders synct deze niet.

Dus ik vroeg me af of je ook gewoon bij die standaard Outlook E-mail account je mails kan laten binnenkomen?
Ik kan momenteel niets vinden waar je account gegevens zou kunnen opgeven.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wil je nu op je pc en op je telefoon je e-mail laten binnenkomen? Want dat is gewoon een kwestie van een nieuw e-mail adres aanmaken op je telefoon en daarbij de servers invullen en klaar.
Welke e-mail provider heb je?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:21:
Wil je nu op je pc en op je telefoon je e-mail laten binnenkomen? Want dat is gewoon een kwestie van een nieuw e-mail adres aanmaken op je telefoon en daarbij de servers invullen en klaar.
Welke e-mail provider heb je?
ja dat heb ik nu gedaan, en dat werkt ook maar het is nogal raar dat ik nu 2 e-mail accounts moet hebben. 1 om te syncen met de pc en 1 om e-mails te kunnen versturen en ontvangen. Ik zou dit allemaal in 1 account willen.

Zodat ik als ik thuis ben gewoon mijn mail ontvang op de pc en deze sync met de gsm, maar als ik ergens anders ben mijn mails gewoon op de gsm kan ontvangen en als ik terug thuis ben deze maar hebt te syncen met de pc.

Nu ontvang en stuur ik mijn mails via een 2e account maar moet ik ze thuis nog eens verwerken omdat die account niet synct met de pc.

Verwijderd

Met Gmail kun je beide accounts importeren. Dat werkt ook wel handig. Misschien heb je er wat aan.

Verwijderd

Dubbel plaatsen??? harde schijf van 200GB naar 10
Geloof niet dat het de bedoelings is om in 10 minuten 2x hetzelfde te plaatsen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 15:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar 1 e-mail adres en dus 1 account op mijn pc, het probleem ligt bij de D2 waar ik 2 accounts moet hebben.

Blijkbaar bug in het forum, bij de eerst post kwam er een titel van een post van een hele tijd terug op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:32:

Blijkbaar bug in het forum, bij de eerst post kwam er een titel van een post van een hele tijd terug op.
Ok helder

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Welke e-mail provider heb je dan? En waarom moet je dan 2 accounts hebben? Dezelfde account op je telefoon en op je computer en je kan met beiden e-mail binnen halen, hoef je helemaal niet te syncen met je computer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Dommel.
Dat is hem het juist, als ik nu een e-mail binnenkrijg op de gsm, krijg ik hem ook binnen op de pc. Dat is dubbel werk. Maar ik wil wel al mijn mail kunnen raadplegen op zowel mijn pc als de gsm.

Dus:
1 account op de pc - verzend en ontvangt mail via pop3

1 account op de gsm - synct met de pc
1 account op de gsm - verzend en ontvangt mails

die 2 accounts op de gsm moeten er 1 worden, die zowel ontangt en verzend als synct met de pc.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Geef nou eens aan welke provider je hebt, als die namelijk IMAP ondersteund dan zijn je problemen opgelost. Van die twee mailboxen kan je geen enkele mailbox maken omdat hij dus op twee manieren mails binnen krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:26:
Geef nou eens aan welke provider je hebt.
zoals in de vorige post staat: Dommel.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:27:
[...]

zoals in de vorige post staat: Dommel.
Ah oke, die naam kwam me niet bekend voor als e-mail provider, sorry.

Maar voor zover ik kan vinden ondersteund Dommel gewoon IMAP, wat betekend dat je daarmee je e-mail kan ophalen en dat als de e-mail al gelezen is op je telefoon hij op je computer als 'gelezen' word binnen gehaald ipv als 'nieuw bericht'.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga er eens wat mee experminteren maar de mailbox op de server is slechts 50mb, lijkt me niet echt veel.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:20

Umbrah

The Incredible MapMan

Hoewel ik hier nooit echt over nagedacht heb, heb ik op mijn Diamond twee accounts aangemaakt, een 'outlook' die synced met de Outlook 2007 op mijn Laptop/PC, dit omdat mijn Exchange alleen via proxy bereikbaar is, en door vodaphone helaas geblocked wordt. Het liefst had ik geen enkele e-mail sync tussen PC en Diamond, maar dat de Diamond alles zelf controleerde.

De Diamond ondersteunt Pop3/SMTP, IMAP en Exchange volledig, overigen dien je via plugins/3rd party apps te doen. De enige reden dat ik Exchange via de work-around met mijn laptop gebruik heb ik al aangegeven, en hierbij heb ik het geluk dat er meestal óók WiFi is waarmee het gedoetje ook synced.

Privé heb ik mijn Pop3 'echt' op de Diamond gezet, met een uitsluiting: na het downloaden van berichten wist hij ze niet van de server, zodat ik ze ook op de PC kan krijgen (voor Pop3 gebruik ik ondanks mijn immense liefde voor Outlook 2007 toch thunderbird vanwege de snelheid en plugins). Hoewel mijn PC de Pop3 server leeggooit, maakt dit niet uit, want doordat mijn telefoon vaak de e-mail checked (helaas, geen Push over Pop) staat alles óók op de telefoon.

Dit wordt in TouchFlo weergegeven als 2 envelopjes boven elkaar, voor elke account een, en in het WiMo berichten scherm heb ik naast SMS en Outlook, ook mijn account 'Home' staan. Dit werkt gewoon lekker, en om alle e-mails in een map te krijgen hoef ik niet, want dan moet ik weer met catagoriën werken om privé en werk te scheiden.
Pagina: 1