PW3: Categorieen verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:48

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik mis een aantal categorieen, zoals boeken en software. Zijn die stuk?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 18:24

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Software en Supplies (en ook boeken), onder Randapparatuur. Ik moest ook even zoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik vind boeken niet echt bij Software en Supplies horen, en ik zou dat geheel al helemaal nooit onder randapparatuur gaan zoeken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Mja, aangezien de meeste boeken over bepaalde softwaretitels gaan, vind ik deze indeling nog geeneens zo gek. Maar ik moest ook zoeken, heb gewoon 'Boek' ingetikt in het zoekveld, een willekeurig artikel aangeklikt en vandaaruit het kruimelpad teruggevolgd. Nu ik erover nadenk, vind ik het dus nog geeneens zo onlogisch klinken :) Is even wennen misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Als dat de gedachtegang is, dan hoort deze categorie niet daar maar ergens onder Games.

Dat je het onder software plaatst is dan wel ergens te bergijpen, maar niet logisch. De boeken kunnen ook over hardware gaan dus dan zouden ze in die categorie horen. Beter is het denk ik toch om ze los te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Geen idee wat de gedachtegang is, het maar een theorie wat het zou kunnen zijn. Even wachten op PW-mensjes dus, hoewel die het vandaag waarschijnlijk wel druk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
De reden hierachter is eigenlijk heel simpel, boeken en supplies zijn marginaal kleine categorieën voor ons. Dat wil zeggen dat zowel het aantal views als het aantal klicks sterk achter blijft ten opzichte van de rest van de Pricewatch. We willen proberen om juist alleen de belangrijke categorieën op de voorpagina te zetten waar een noemenswaardig aandeel van de bezoekers baat bij heeft.

Zo kwam het dat we software een plekje onder randapparatuur hebben gegeven, zodat er geen extra nieuwe subkop nodig was. Supplies en boeken hangen hier ook onder, omdat dit traditioneel onderaan de Pricewatch mainpagina ook al het geval was. Echt logisch is het niet, maar een veel betere plek hebben we atm ook niet :(.

Games moeten idd wel moven, daar gaat Kraan nog achteraan.

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1