Toon posts:

Teveel lawaai?

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nou zijn er al meer topic's over pc's die teveel geluid maken. Maar ik heb als het goed is de oorzaak al gevonden. Als ik met me vinger de fan van me moederbord stilzet, Is het geluid weg. Zodra ik me pc wil weer terugzetten waar ie hoort, komt het geluid weer terug. Hoe kan dit en wat moet ik eraan doen?

Robin.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 13:44 ]

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09-2025

ToeingTheLine

Mask of sanity

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:42:
Hallo,

Nou zijn er al meer topic's over pc's die teveel geluid maken. Maar ik heb als het goed is de oorzaak al gevonden. Als ik met me vinger de fan van me moederbord stilzet, Is het geluid weg. Zodra ik me pc beetje beweeg komt het weer terug. Hoe kan dit en wat moet ik eraan doen?

Robin.
De ventilator vervangen. Lijkt me niet zo moeilijk?

Life is what you others make it.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor. Maar er posten hier ook mensen die niet veel weten op het gebied van computers ;-)

Iig bedankt voor je reactie.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 13:45 ]

Verwijderd

Andere fan er op, de huidige fan openmaken en olieën, of een grote heatsink er op en hopen dat de airflow in de kast voldoende koeling levert. En niet me zeggen waar je mijn bedoeld.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:45:
Andere fan er op, de huidige fan openmaken en olieën, of een grote heatsink er op en hopen dat de airflow in de kast voldoende koeling levert. En niet me zeggen waar je mijn bedoeld.
Oke, Bedankt voor je reactie ;) Ik weet genoeg.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat je de ventilator moet vervangen als deze herrie maakt lijkt me nogal evident.

Dit topic gaat dan ook dicht wegens erg basic en gebrek aan inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.