Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Sinds een week of 2 telkens verlies ik verbinding met internet voor ongeveer 15 seconden telkens als ik torrents aan het downloaden ben.

Weet er iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

screenshot
http://img96.imageshack.u...ateproblemswiththeint.jpg

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:39
Waarom een nieuw topic openen ?
Dit probleem is regelmatig besproken in het algemeens Ziggo topic!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Shamalamadindon
Met alle respect ik heb geen zin om 200 pagina's te gaan doorzoeken en met de zoekfunctie zelf kom ik ook geen oplossingen tegen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Verwijderd

Leo1010 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:47:
Met alle respect ik heb geen zin om 200 pagina's te gaan doorzoeken en met de zoekfunctie zelf kom ik ook geen oplossingen tegen.
Tja, dit is GoT he. Voor alles is er een "[Het Grote]........." topic en daar moet je maar je antwoord vinden, ook al zijn er tientallen delen met elk 200 pagina's.
Het heeft ook vaak geen zin om een probleem te posten in het Grote Ziggo topic. De meesten daar maken zich alleen maar druk om hun snelheidsverhoging.

Met andere woorden, nieuwe topics posten is uit den boze hier. 8)7

Ontopic:

Als ik je screen moet geloven gebruik je een draadloze verbinding. Heb je hetzelfde probleem ook met een bedrade verbinding? Draadloos is leuk, maar voor een constante verbinding is draad toch wat betrouwbaarder. ;)

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-11 22:19
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:03:
[...]
Tja, dit is GoT he. Voor alles is er een "[Het Grote]........." topic en daar moet je maar je antwoord vinden, ook al zijn er tientallen delen met elk 200 pagina's.
Het heeft ook vaak geen zin om een probleem te posten in het Grote Ziggo topic. De meesten daar maken zich alleen maar druk om hun snelheidsverhoging.

Met andere woorden, nieuwe topics posten is uit den boze hier. 8)7

Ontopic:

Als ik je screen moet geloven gebruik je een draadloze verbinding. Heb je hetzelfde probleem ook met een bedrade verbinding? Draadloos is leuk, maar voor een constante verbinding is draad toch wat betrouwbaarder. ;)
er word gewoon over je probleem heen gelezen voornamelijk.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-11 23:42

Jeoh

blaat

Wat voor router heb je? Wat voor modem heb je? Als je het maximaal aantal verbindingen van je router eens naar beneden gooit, heb je dan nog hetzelfde effect?

• Shamalamadindon
Router: WRT54GL

Het rare is dat het probleem zich echt alleen voordoet als ik aan het downloaden ben.

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:52

Pixeltje

Woo-woohoo!

Leo1010 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:58:
Router: WRT54GL

Het rare is dat het probleem zich echt alleen voordoet als ik aan het downloaden ben.
Heb je in de router poortbeperkingen opgelegd? Of anders gezegd: wat gebeurt er als je de poorten van je bittorrent client forward?

Edit: Hier zie je hoe dat scherm eruit ziet.

[ Voor 13% gewijzigd door Pixeltje op 13-10-2009 08:05 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:20
mmm heb thuis ook een keer zoiets een tijd terug gehad, dacht dat toen mijn bittorrent client teveel connecties maakte en me ziggo modem er even mee stopte en dan even later weer vanzelf deed. Zet het maximale connecties in je bittorrent client is lager en probeer dan is of het zelfde gebeurd.

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Leo1010 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:47:
Als je niet van plan bent om moeite te gaan doen (je toont ook bijster weinig inzet in je TS), dan lijkt het me duidelijk: GoT is geen helpdesk. Inzet van jouw kant is een vereiste.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.