Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook 2002 agenda in Google Agenda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk heb ik het nogal verouderde Outlook 2002. Ik wil graag mijn agenda in Google Agenda gaan bijhouden, maar ik krijg met geen mogelijkheid een csv of iCal bestand uit Outlook dat wordt geaccepteerd door Google Agenda. Ik heb al allerlei handleidingen en programmaatjes geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar...

Help?

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 22:23

kakashi

respect my authoritah

je kan dit programa probeeren...
http://www.companionlink.com/products/companionlink.html

gewoon de trial gebruiken al wil je het 1x overzeten hoef je hem niet te kopen

Verwijderd

Topicstarter
I will respect your authority! En ik zal het eens uitproberen. Thanks, je hoort er van.

Verwijderd

Topicstarter
yeah, gelukt. Het komt netjes in Google agenda. Nu nog even wachten tot ik nummerportering heb en dan zet ik het over op de iphone. Weet niet of ik daar op moet wachten, maar ik neem maar geen risico.

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 22:23

kakashi

respect my authoritah

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:08:
yeah, gelukt. Het komt netjes in Google agenda. Nu nog even wachten tot ik nummerportering heb en dan zet ik het over op de iphone. Weet niet of ik daar op moet wachten, maar ik neem maar geen risico.
sorry voor de hele late reactie.

ik weet niet of je dit nog gaat lezen maar je kan gewoon via google naar je iphone syncen.
het woord aleen een probleem als je al een active sync hebt draaien van bvb je werk