[Word 2007] Kan geen paginanummering etc meer toevoegen *

Pagina: 1
Acties:
  • 392 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:40
Hallo,

Ik heb een raar probleem met word 2007.
Ik kan geen paginanummers meer toevoegen, normaal heb kun je dan een type kiezen alleen blijft de lijst leeg, dit geld ook voor andere opties zoals een voorblad toevoegen.
Ik heb office al een keer of 3 verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ook nog een een removal tool erover heen gegooid die het register verwijderd.
Op internet kwam ik iets tegen met buildingblocks.docx maar ook alle opties om die te resetten etc werken niet.
Heeft iemand een idee hoe ik dit weer kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226971

Hiero zelfde probleem. Uit het niets zijn alle presets uit Word 2007 verdwenen..
Invoegen van een voorblad en paginanummers kan niet meer. Resetten van word ga ik zo proberen maar beheren van invoegtoepassingen levert ook niets op. Je kan nameljk niets enablen of toevoegen. Iemand?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is me onduidelijk of je die doTx file nu al had verplaatst (uit C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\Document Parts\1043) en opnieuw teruggezet. Hielp dat niet?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354453

Is er al een oplossing gevonden voor deze probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er loopt momenteel ook al een topic over dit probleem: zie [Word 2007] Kan geen paginanummering etc. toevoegen

Laten we het bij 1 'live' topic houden :)

Overigens, het is handig om niet alleen een topic te kicken maar dan tenminste in te gaan op de tips die al zijn gegeven in het topic. Anders is een kick vrij zinloos ;)

Edit: welkom trouwens! Check dus ajb dat andere topic. Roep gerust als je bepaalde opties hebt geprobeerd maar het niet hielp.

[ Voor 47% gewijzigd door F_J_K op 25-04-2010 17:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.