Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:19
Ik heb een Nokia E51, toen ik vanmorgen wakker werd deden opeens de toetsen het allemaal niet meer, het scherm licht ook niet meer op als ik ze indruk, erg vreemd want gisteravond voor het slapen gaan heb ik er nog mee gebeld en deed alles het nog. De enige knop die iets doet is de aan en uit knop, ik heb hem al uit en aan gehad, resetten lukt niet omdat ik hier de toetsen voor nodig heb..

Iemand tips? :'(

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Accu er al even uit gehad?

☻/
/▌
/ \

• SCIxX
Ja, hij gaat vervolgens wel aan, maar kan de overige knoppen niet gebruiken.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic hoort in Non-Windows Based Mobiles & PDA's, ik verplaats het voor je. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-11 20:19
Geen enkele knop doet het dus naast de powerknop?

Kan zijn dat er iets met aansluitingen stuk is in het toestel. De powerknop zit namelijk bovenop, en staat los van de rest van de knoppen. Overigens, (ik ken het toestel niet verder) zitten er ook toetsen aan de zijkant van het toestel? Zo ja, werken die dan wel?

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 20:48

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

nieuw toetsen bord proberen. ik heb dit probleem ook gehad met een nokia 6233. het kan zijn dat er vocht in is gekomen en daar door het printplaatje ding het niet goed meer doet. nieuw toetsen bord op ebay kost 10€ of minder. schroef anders telefooon open toetsen bord er uit. en VOORZICHTIG met de feun er over blazen weer terug er in zetten en kijken als dat helpt.

If water polo was easy, it would be called football

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

hey dit heb ik ook gehad... U begon tijdens mijn vakantie. Eerst kon ik niks meer invoeren. Uit zetten lukte nog wel. Na een paar dagen weer geprobeerd en toen kon ik wel geitens invoeren waaronder pin. Echter toen ging mijn telefoon met willekeur door alle menus en werden automatisch pagina s geladen etc etc. Vervolgens het app uitgezet en twee weken later na terugkomst van vakantie maar weer eens geprobeerd en toen deed hij het gewoon.. En loopt ie al bijna twee weken probleemloos... Hij is nog een keer willekeurig door menus gaan lopen... Ik begrijp er niet veel van... Ik heb ook nog garantie.. Maar heb nu geen aanwijsbaar iets waar ik mee terug kan. En u betreft ook een e51... Ik heb dit bericht overigens geschreven met mijn telefoon... Vandaar de misschien wat brckke tekst af en toe :P

[ Voor 7% gewijzigd door hendrikjan op 12-10-2009 10:43 ]

• SCIxX
Alle lampjes branden wel bij de lampentest bij het opstarten, echt al ik ze daarna indruk branden ze niet, heb het gevoel dat het softwarematig is maar kan ook geen software update doen omdat ik niet langs de pin beveiliging kom.. :(

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 20:48

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

ligt niet aan software. breng de telefoon eens naar een telefoon boer vraag als hij kan na kijken als het aan het toetsen bord ligt. ik heb bijna het zelfde als jou gehad. kon de groene en de rode knop nog gebruiken maar de rest neit meer. de aan knop zit boven op dus die is niet verbonden met het toetsen bord.

If water polo was easy, it would be called football

• SCIxX
Update!

Ik heb het toestel sindsdien niet meer aangeraakt, als ik hem nu aanzet vertonen enkele knoppen een teken van leven, de rest doet het nog niet. Vreemd, want in zo'n situatie zou ik zelf denken aan waterschade, wat nu weer herstelt doordat die droogt, echter heeft die alleen gelegen op een plek waar onmogelijk wat kan komen, verder was er niks mee gebeurt.

• SCIxX
Erg vreemd, nog 1 dagje laten liggen, en nu doen alle toetsen het weer, perfect ook gewoonm.

Bedankt voor de tips! Iemand nog enig idee waar het aan gelegen zou kunnen hebben?

Ok na een minuutje ging die weer vreemd doen, moet nog iets geduldiger zijn denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door SCIxX op 15-10-2009 12:02 ]

Pagina: 1