Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zanquis
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-05-2012
Hallo, ik wil binnenkort een nieuw toestel kopen waarop ook navigatie kan draaien, nou zag ik de LG GT500 Puccini en was daar wel van gecharmeerd, maar zijn er ook mensen met praktijk ervaringen en liefst ook in combinatie met navigatie software

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volgens mij draait Wisepilot op dat toestel. Misschien kan je daar ervaringen over zoeken...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Folkert2002
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10 19:55
beetje late reactie, maar goed kwam toevallig tegen in een search.

Het navigatieprogramma is prima. Het probleem is echter dat de gt500 alleen A-GPS heeft. Hierdoor heb je alleen navigatie als je in de buurt bent van een GPRS mast. Als ik nog eens een telefoon koop dan ga ik toch zeker voor eentje met echte GPS ondersteuning. Overigens schijnt het dat Wisepilot alleen de eerste dertig dagen gratis is, daarna moet je betalen - maar zo lang heb ik mijn telefoon nog niet dus.

• jvondeli
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-04-2024
Folkert2002 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:55:
beetje late reactie, maar goed kwam toevallig tegen in een search.

Het navigatieprogramma is prima. Het probleem is echter dat de gt500 alleen A-GPS heeft.
In het menu van mijn exemplaar kan ik kiezen tussen A-GPS en pure GPS.

• Folkert2002
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10 19:55
volgens mij wordt daarmee bedoeld dat je een los aangesloten gps receiver kunt gebruiken? bij mij werkt het in ieder geval niet (lees: geen ontvangst maar inderdaad, ook geen foutmelding)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De GT500 heeft gewoon GPS.

A-GPS is een toevoeging, waarmee de GPS technologie is uitgebreid. Normaal duurt het even alvorens je een GPS fix kan krijgen, maar met A-GPS gaat op basis zendmasten zijn globale locatie opvragen en op basis van internet de laatste locatie vansatellieten opvragen. Zodoende kan de GPS fix sneller gemaakt worden.

Oftewel. A-GPS = GPS + A-GPS

Net zoals het mus en de vogels verhaal. Een mus is altijd een vogel, maar een vogel is niet altijd een mus.

A-GPS heeft altijd GPS, maar GPS is niet altijd A-GPS.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1