Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn Nokia N90 (communicator). Als ik hiervan de Bluetooth aanzet dan kan er geen enkel apparaat gevonden worden, al leg ik hem bovenop het andere apparaat.
Ik heb al een keer een hardreset uitgevoerd, dit zonder succes. Ook heb ik de laatste software van de Nokia site af in mijn foon gezet. Dit mag allemaal niets uitmaken.
Ik heb al eens op een Nokia forum gekeken en daar zag ik veel mensen met hetzelfde probleem, dit forum bestond al een jaar en heb er geen oplossing in kunnen vinden.
Iemand hier ervaring??

O ja... Garantie heb ik helaas niet meer op het apparaat.

Bedankt

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic hoort in Non-Windows Based Mobiles & PDA's, ik verplaats hem voor je. :)

Test je het met een apparaat waarvan je zeker weet dat BT werkt?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 07:46:
Dit topic hoort in Non-Windows Based Mobiles & PDA's, ik verplaats hem voor je. :)

Test je het met een apparaat waarvan je zeker weet dat BT werkt?
Thx!

Jazeker test ik hem ermee.
Ik test het met 2 verschillende Windows Mobile foons en een laptop met Bluetooth. Mijn "baas" heeft dezelfde foon en op zijn laptop werkt het wel.
Dus die laptop zou het zeker weten moeten doen.

Heb Nokia net ook even een mailtje gestuurd.
Hoop dat het snel werkt aangezien ik er nu niet veel aan heb met een carkit enzo.