Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jych89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-03-2024
Beste tweakers,

Mijn nederlands is niet zo goed dus ik zeg alvast sorry voor als jullie me niet zo goed verstaan. Ik heb momenteel een paar problemen met mijn huidige abbonement (KPN internet plus bellen basis) namelijk met de router(NAT negotiation errors, afgesloten opties, limitaties, enz.) Ik wil graag overstappen naar een nieuwe provider waar ik mijn eigen router mag gebruiken of ze een redelijke hebben. Ik betaal momentreel 35 euro per maand en we bellen vaak naar vastre nummers in Engeland. Voor ons is het heel belangerijk dat we ons vaste nummer behouden en dat we niet lang zonder internet/telefoon zijn.

I kom op dit site heel vaak en ik zie hier een heleboel goeie informatie dus ik dacht dat ik hier eerst zou proberen voor advies. Dus welke abbonement zouden jullie aanraden voor mij voor rond hetzelfde prijs en hoe moet ik dan overstappen van internetplusbellen zonder al die problemen. Want als ik het goed begrijp is er een vreemde telefoon lijn gebruikt en ik zou moeten betalen om een normale te krijgen zodat ik een andere provider kan gebruiken.

Alvast bedankt,

jych89

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 21:19
Er zijn op internet diverse vergelijking sites over ADSL te vinden. Ik zou daar beginnen met zoeken welke providers kwa prijs voor jou in aanmerking komen. Als je er dan een paar overhoud kan je op de website van deze providers eens kijken welk modem ze leveren en wat de kosten voor bellen naar Engeland zijn.

De huur voor de telefoonlijn hoef je bij de meeste providers niet te betalen omdat die al bij het abonnement in zit, maar op de vergelijking sites wordt dit meestal ook aangegeven.

Verder kan zo goed als elke provider die telefonie levert het nummer van KPN laten overnemen en kan je bij elke provider wel een eigen modem/router aansluiten.

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Ook zou het omzetten van een lijn (mits je bij ADSL blijft) niet langer dan een paar uur mogen duren.

Als je over zou stappen op kabel internet, dan zou je je ADSL ook pas kunnen laten stoppen nadat je kabel is opgeleverd, en ook bij kabel geldt dat zij zonder problemen je nummer zouden moeten kunnen overnemen.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• jych89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-03-2024
Bedankt voor julllie advies maar ik nog een paar vragen. Toen de monteur het router installeerde zei die dat wij een sort telefoon lijn hebben waar we alleen internet en bellen van kpn kunnen gebruiken en als wij naar een andere provider zouden willen overstappen dan moeten we eerst met kpn regelen dat we weer de ouwe lijn hebben en we iets zullen moeten betalen. Ook weten jullie iets over nummerbehoud? Want we willen graag ons nummer behouden. Ik heb xs4all opgebeld en zij zeiden dat ze alles regelen als we internet bij hun bestellen dus ik denk dat ik gewoon dat zal doen.