Altitude is a fast-paced, online multiplayer aerial combat game with 2D physics-based gameplay and a cartoony aesthetic. If you've ever played Sopwith, Biplanes, or Triplane Turmoil -- it's kind of like that, but with 5 unique planes, a perk system that's similar to CoD 4, crazy powerups, a map editor, and an account system that helps you find friends for maximum enjoyment.

Officiele website: http://www.altitudegame.com
Je hoeft het spel niet te downloaden, maar je kan direct spelen als je naar de website gaat. Je hebt wel Java nodig.
Het spel is gratis te spelen, maar als je meer perks en vliegtuigjes wilt kun je de volledige versie kopen voor 20 dollar.
Verder zijn de systeemeisen voor de meeste mensen wel te doen, het spel wordt bijna elke week nog geupdated.
De meerdere Game modes zijn ook erg leuk, zo heb je Ball (Plane ball), waarbij je met je team moet proberen de bal in het doel van de tegenstander te schieten, en je eigen verdedigen. In Tbd (Base Demolition) moet je met je team de basis van je tegenstander vernietigen en je eigen beschermen, en dan is er natuurlijk nog de deathmatch mode, en Team deathmatch.
Persoonlijk vind ik dit een geweldig spel, vooral plane ball vind ik erg verslavend. Het enige waar ik soms aggresief van word is de kill assists, als je al een tijdje achter een vijand aan zit en je hebt hem bijna dood, dat er nog een teammaat van je bijkomt en hem 1 keer raakt en de kill krijgt. Verder vind ik de 20 euro voor die 3 vliegtuigjes een beetje teveel.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 15:58 . Reden: Spel was gewijzigd ]