[C# WPF] PanoramaViewer neemt teveel ram

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindstorms
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-04 03:47
Hallo,

Ik werk aan een project om een Google Streetview UserControl te maken. Dit in verband met GMap.NET. De coördinator van GMap.NET en ikzelf hebben er al een behoorlijke tijd aan gesleuteld, en de UserControl werkt perfect.

Er is echter een klein probleem, hij zuipt geheugen. Op het hoogste punt zo'n 500MB... :/ . We kunnen beide het probleem niet vinden, dus ik zou jullie willen vragen of jullie er eens naar zouden willen kijken.

Ergens moet het te optimaliseren zijn, want de originele 3D viewer gebruikt op zn max 150MB.

De solution downloaden kan hier.

Met vriendelijke groet,
Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Wat heb je zelf al gedaan om uit te zoeken waarom je control zoveel geheugen gebruikt? Verwacht je nu echt dat we je solution gaan downloaden en het 'probleem' voor jou gaan oplossen?

Skill is when luck becomes a habit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Dit is op deze manier in ieder geval niet de bedoeling. Op deze manier lijkt het wel verdacht veel op werving.

Als je het probleem wat beter kunt localiseren ( Maak bijvoorbeeld gebruik van een profiler ), dan mag je best een nieuw topic openen. Maar daarbij is het dus niet de bedoeling dat we voor jou je probleem gaan opzoeken.

Ik verwacht dan dus minstens een omschrijving wat er mis gaat, en een stukje code om het te demonstreren. Dus geen complete solution die we moeten downloaden en compileren.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.