Hoi,
Ik zit met een probleem met mijn pc het geluid hapert sinds ik Windows 7 RC 7100 heb geïnstalleerd. Dit dan met name wanneer ik aan het scrollen ben in Firefox of internet Explorer. Maar ook bij andere activiteiten.
Wat ik zelf al heb geprobeerd na wat zoek werk
- Nieuwste drivers van de site van Club3D alternatieve drivers van C-media zelf.
- ander PCI slot geprobeerd
- PCI timing op 64/96/128 gezet
- andere kaart geprobeerd een teratec 5.1 pc (ook C-media chip)
- onboard sound zowel aan als uit gehad (staat normaal uit)
Specs pc:
AMD 64 bit 3000+
moederbord asus met viachipset
3 GB DDR I ram
1 maxtor 200 GB hdd via Sata
1 wd 1000GB schijf via Sata
Geforce 6200 128mb
Geluidskaart: Club3D Theatron DD
Wie o wie kan mij de goede kant opsturen voor een oplossing. Ik weet het niet meer Maar ik wil gewoon een MP3 kunnen afspelen zonder hapering. Dat kan zelfs een Pentium 1 onder winxp nog fatsoenlijk. Dus dat moet deze pc zowieso kunnen.
Ik zit met een probleem met mijn pc het geluid hapert sinds ik Windows 7 RC 7100 heb geïnstalleerd. Dit dan met name wanneer ik aan het scrollen ben in Firefox of internet Explorer. Maar ook bij andere activiteiten.
Wat ik zelf al heb geprobeerd na wat zoek werk
- Nieuwste drivers van de site van Club3D alternatieve drivers van C-media zelf.
- ander PCI slot geprobeerd
- PCI timing op 64/96/128 gezet
- andere kaart geprobeerd een teratec 5.1 pc (ook C-media chip)
- onboard sound zowel aan als uit gehad (staat normaal uit)
Specs pc:
AMD 64 bit 3000+
moederbord asus met viachipset
3 GB DDR I ram
1 maxtor 200 GB hdd via Sata
1 wd 1000GB schijf via Sata
Geforce 6200 128mb
Geluidskaart: Club3D Theatron DD
Wie o wie kan mij de goede kant opsturen voor een oplossing. Ik weet het niet meer Maar ik wil gewoon een MP3 kunnen afspelen zonder hapering. Dat kan zelfs een Pentium 1 onder winxp nog fatsoenlijk. Dus dat moet deze pc zowieso kunnen.