Toon posts:

beo centre 9300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij ondersteunen in mijn gedachte.Ik heb een beocentre 9300 staan, echter ik heb een phillips tv de 40pfl9704 besteld, komt ook een blue ray speler bij.
Mijn vraag is : kan ik dit zonder meer aansluiten of kan ik beter een losse versterker, bv een goede Onkyo, Acram. ik heb alleen canaal digitaal met een een hdmi ontvanger, en 2 actieve pied piper boxen. :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:26

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wat zou helpen, is misschien wat linkjes naar productpagina's / manuals? Want ik vind het erg lastig raden zo op deze manier.. ;)

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp je vraagstelling, een link http://beo-fan.nl/, daar kan je de beocenter 9300 vinden.
Ik ben niet zo'n wizzkid met de materie, maar wel alvast bedankt

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-01 22:22
wat wil je bereiken? surround zal de beocentre niet doen, dus je kan hem alleen gebruiken voor stereo geluid.
geluid via de pied piper boxen zal zeker beter zijn dan dat van de tv, maar wil je je blu ray gebruiken voor meerkanaals geluid, dan moet je een versterker hebben met dolby digital/dts decoder (evt HD decoder). Dit geeft natuurlijk een heel andere dimensie aan je films.
Als je 2 tulpstekkers hebt als input (aux) van je beocentre, dan kan je de tv natuurlijk koppelen. Geluid van de blu ray gaat ook via de hdmi naar de tv. Dus ook de beocentre speelt hdmi geluid af als de tv aan de beocentre is gekoppeld

Of je voor een Onkyo of Arcam moet gaan. Dat ligt eraan of je surround wenst. Wens je een surround systeem met goede stereo eigenschappen dan valt een onkyo, met alle respect, toch snel af. Arcam geeft zeker wel een goed stereobeeld en een goed surround beeld (heb nu een Arcam AVR350, hiervoor een Marantz SR7300, dit is een wereld van verschil (met gelijke luidsprekers, zowel stereo als surround stuk beter)).