Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:13
Ik wil graag mijn Palm Treo 500v een hard reset geven.. Dit heb ik eerder gedaan, maar het lukt me nu niet meer.. Om een hard uit te voeren moet je het toestel via de aan/uit knop uit zetten, daarna de rode ophangtoets indrukken en het toestel starten, met de rode ophangknop ingedrukt. De Palm blijft echter gewoon doorstarten naar Windows.. Ik heb al een boel "gegoogled", maar kan niets vinden, ook geen software om een hard reset uit te voeren..

Het gaat om Windows Mobile 6, zonder touchscreen.
Iemand suggesties?

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
Ik weet niet zeker of jij de optie ook hebt in windows mobile, maar bij mij (TYTN II) Heb ik onder start->settings een optie "clear storage". Volgens mij is dit hetzelfde als een hard-reset. Misschien kun je dat nog proberen. Succes :)
Op internet vind ik trouwens alleen de optie die jij ook beschrijft, dus misschien gewoon blijven proberen?

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:13
Die optie heb ik inderdaad gelezen, maar zit helaas, voor zover ik kan lezen, alleen bij HTC's ingebouwd.. Zal het helaas denk ik moeten blijven proberen..