Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Goedeavond medetweakers,

Vanmiddag heb ik mijn computer geformateerd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb weer een aantal drivers teruggezet, alleen krijg ik sinds de herinstallatie een foutmelding die nadat je hem wegklikt om de +- 30 seconden terugkomt betreffende een PS2 toetsenbord dat zou moeten worden geinstalleerd, zie onderstaande afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/4768/errorw.jpg

Echter krijg ik dus de error: kan geen bestand maken dat al bestaat.
Er is geen PS/2 toetsenbord aangesloten, en zelfs als ik mijn USB-toetsenbord eruit haal blijft de melding komen.

Als ik nu in apparaatbeheer kijk zie ik een Onbekend apparaat, en als ik deze via rechtermuisknop > installatie ongedaan maken verwijder is het probleem tijdelijk opgelost, echter zodra ik een reboot doe is het probleem weer terug.

Heeft iemand een idee hoe dit probleem is op te lossen of hoe ik kan zorgen dat ik het via apparaatbeheer permanent kan verwijderen? Als ik rechtermuisknop > uitschakelen doe krijg ik nogsteeds de melding.

Ik heb gezocht via google maar ook dat bood geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:35
Dit zijn vage problemen, iets fout gegaan met Xp tijdens install of daarna, reinstall helpt; maar natuurlijk wil je dat niet, dus systeemherstel doen.