BCC schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:29:
[...]
Sorry hoor, maar kan de discussie ook een beetje normaal gevoerd worden? Ik geef netjes aan wat mij bevindingen zijn en ik lieg blijkbaar glashard als ik daar geen vage internetbron bij noem?
Sorry, maar je posts staan vol met onzin - dat je liegt hoor je mij niet zeggen maar wat het dan is mag jij invullen. Ik kan er niets anders van maken dan mijn eerdere oordeel.
Je bevindingen zijn dat je enorme verschillen hoort tussen MP3 decoding algoritmes, maar tegelijkertijd vind je dat een FM transmissie niets meer kan afdoen aan het geluid van een iPod? Ik blijf erbij: dat slaat
nergens op. En dan je andere schrijfsels.
Hier heet het dateen iPod wel goed headphones zou kunnen drijven maar geen versterker? Dat is een beetje vreemd aangezien je 1) met een hoofdtelefoon veel gevoeliger bent voor afwijkingen in het geluidsbeeld en 2) het apparaat bij het aansturen van een hoofdtelefoon tegen een relatief lage impedantie aankijkt.
En tenslotte zoals al opgemerkt je Wikipedia link waaruit blijkt dat een decoder /zonder fouten/ niet een substantieel ander geluid moet voortbrengen dan een andere decoder /zonder fouten/, hoeveel waarde je ook mag hechten aan Songbird bla bla Lame - in een discussie over
lossless audio nota bene.
Dat je liegt zijn jouw woorden, ik zie alleen iemand die met brakke en tegenstrijdige argumenten de wel heel erg oudbakken "iPod = slecht geluid"-mythe in stand probeert te houden. En daar ben ik niet alleen redelijk allergisch voor, het leidt ook nog eens tot een
bijzonder slecht advies voor TS dat hem / haar gewoon geld gaat kosten waar hij / zij niet voor terugkrijgt wat hij / zij wil.
Zeker wat betreft MP3 decoding had je zelf ook wel even kunnen googelen:
Wikipedia: MP3
Zie boven. Ik vraag me echt af waarom je je geroepen voelt mensen te adviseren over iets waar je te weinig vanaf weet. Daar heeft toch niemand iets aan?