[PHP & Jacascript] Google maps niet over heel de div

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:04
Ik heb dus een website waar ik google maps op gebruik om een kaart over het dorp te maken.

In Firefox doet die het perfect.

In IE laat hij niet de gehele kaart zien,
de controlls verspreid hij perfect over het geheel maar de kaart worde maak in de helft van de div weergegeven.

Iemand enig idee hoe dit kan ?

de url is :*snip*

[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 11-10-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kleine tip: zorg eerst dat je een beetje valid html maakt, een site begint niet bij <head> (je propt halverwege ineens een complete nieuwe html-pagina incl. doctype door je code heen) dus lees het eerste hoofdstuk van je HTML-boek nog eens door zou ik zeggen. Verder heeft dit niks met PHP te maken, Google Maps is clientside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08 23:59

ixi

Geen idee of het werkt, maar je zou eens kunnen proberen de functie pas aan te roepen als de pagina geladen is, dmv alles in een functie gooien, en dan window.onload = functie();.

Als je trouwens in IE de zoomlevel aanpast hersteld hij zich weer.

Cartman heeft ook een goed punt. Met een niet kloppend document doet IE wel vaker rare dingen, wat ook wel logisch is eigenlijk..

[ Voor 36% gewijzigd door ixi op 11-10-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:04
Probleem opgelost,
ik heb de functie inderdaad pas aan laten roepen nadat de pagina geladen is en alles werkt.

De reden dat de head halverwegen nog een keer terugkomt is door mijn eigen PHP template systeem,
ik heb daar nog niet de mogelijk ingebouwd dingen in de head te zetten.

Daar staat nu alleen de "basis" in, vandaar.

Bedankt Cartman! en ixi voor de snelle reacties en jullie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dan moet je dus een systeem maken wat wel werkt, je html-code is nu een drama. Ik vind t een wonder dat de pagina uberhaupt wordt weergegeven. Lees je dus snel in hoe je dit kunt oplossen, nu komt t over als "aanrommelen" en dat is natuurlijk zonde.