Toon posts:

Blokkeren van websites tot op een bepaald tijdstip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma die in staat is om bepaalde opgegeven websites te blokkeren, tot op een bepaald tijdstip. Dus, dat websites zoals Hyves alleen bereikt kunnen worden na 20.00.

Bestaat er een dergelijk stukje software wat tot dit in staat is?

Alvast bedankt! :)

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Bedenk wel dat software op een computer makkelijk uit te schakelen zijn door bijvoorbeeld kinderen. De meeste routers hebben ook een dergelijke functionaliteit ingebouwd, wat dus stukken moeilijker te omzeilen is.

Verwijderd

Topicstarter
Emile schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:21:
Bedenk wel dat software op een computer makkelijk uit te schakelen zijn door bijvoorbeeld kinderen. De meeste routers hebben ook een dergelijke functionaliteit ingebouwd, wat dus stukken moeilijker te omzeilen is.
Het gaat er meer om om mezelf productief te houden, aangezien ik mezelf er (te) vaak op betrap dat ik afdwaal van mijn bezigheden en tijd verdoe op Hyves, GeenStijl, etc.

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
kan je dan niet beter 2 accounts aanmaken, 1 zonder hyves toegang, en 1 account dat pas na 20:00 beschikbaar is met hyves toegang?

Verwijderd

Topicstarter
andries.t.net schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:24:
kan je dan niet beter 2 accounts aanmaken, 1 zonder hyves toegang, en 1 account dat pas na 20:00 beschikbaar is met hyves toegang?
Dat moet toch gemakkelijker kunnen? Er is toch heus wel ergens software die dit kan, neem ik aan?

• ShinAkuma
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Maak gewoon een scriptje die je hostfile aanpast (2 x) automator instellen en klaar ben je? O-)

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05-2025
Of een goede router kopen, in mijn LinksysWRT160N kan je dit per tijd en IP ingeven.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05-2025
Concentrate helps you work and study more productively by eliminating distractions.
...
Block Websites
Keep yourself from distracting sites like Twitter or YouTube
...
Is wel een beetje prijzig imho ($30,00).

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

TlighT schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:00:
[...]

Is wel een beetje prijzig imho ($30,00).
Vandaag in de promo bij MacUpdate... komt rond de €10,- uit dan.

Zoef

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-02 16:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ShinAkuma schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:10:
Maak gewoon een scriptje die je hostfile aanpast (2 x) automator instellen en klaar ben je? O-)
dit kan zelfs met 2 regels in je crontab.

Overigens vraag ik me af of er geen zinnigere methodes zijn om een gebrek aan discipline te verhelpen.

Launching containers into space

Pagina: 1