sjah.... in ieder geval een paar koelvinnen erop kan heel wat verschil uitmaken...Op zaterdag 03 maart 2001 22:37 schreef Gabriel-LG het volgende:
Hoe kan ik het beste mijn voodoo2 (niet lachen a.u.b.) koelen??
uiteraard kan je ook complete heatsinks met fannetjes erop pleuren.... alleen dan is het de vraag welk formaat.... ik denk haast (afhankelijk van de afstand tussen je grafische processors) een lekkere 3fan-slot1-cooler
Je kan ook een Tenmax Stealth V2 koeler plaatsen, die is speciaal voor de Voodoo2. O.a. te verkrijgen bij Informatique (F59,-)
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Leuk, voor f15,- extra kan ik een exactzelfde voodoo2 erbij kopen en in SLI gaan werken, ik zoek een goedkoop doehetzelf oplossing. Maar ik weet niet waar ik ergens chipsetkoelers oid kan krijgen.Op zaterdag 03 maart 2001 23:02 schreef MrTinux het volgende:
Je kan ook een Tenmax Stealth V2 koeler plaatsen, die is speciaal voor de Voodoo2. O.a. te verkrijgen bij Informatique (F59,-)
Misschien een 8 cm x 8 cm fan erop zetten ??
Wat voor drivers heb je geinstalleerd, ik weet namelijk dat de Diamond drivers je voodoo's kunnen overheaten (die overclock sleepbar werkt namelijk voor geen meter.)
Vriend van mij had 2 x Diamond 8 Mb voodoo2, en die zijn nu dus vrij gaar. Ik heb zelf 2 x Creative Voodoo2 8 Mb gehad, en die Creative drivers zijn gewoon goed. Ik heb ook zo'n tenmax koeler gehad, maar eigenlijk had ik die niet nodig voor m'n Creative's...
Ik heb ze er een jaar geleden maar uitgehaald en verkocht omdat ik een GeForce had gekocht. Ach ja, ik zit er aan te denken om er toch weer een in te zetten, kan ik de N64 emulator weer draaien.
Wat voor drivers heb je geinstalleerd, ik weet namelijk dat de Diamond drivers je voodoo's kunnen overheaten (die overclock sleepbar werkt namelijk voor geen meter.)
Vriend van mij had 2 x Diamond 8 Mb voodoo2, en die zijn nu dus vrij gaar. Ik heb zelf 2 x Creative Voodoo2 8 Mb gehad, en die Creative drivers zijn gewoon goed. Ik heb ook zo'n tenmax koeler gehad, maar eigenlijk had ik die niet nodig voor m'n Creative's...
Ik heb ze er een jaar geleden maar uitgehaald en verkocht omdat ik een GeForce had gekocht. Ach ja, ik zit er aan te denken om er toch weer een in te zetten, kan ik de N64 emulator weer draaien.
hoeft niet, je kan ook zo'n glide emulator gebruiken. werkte perfect bij mij!Op zondag 04 maart 2001 02:30 schreef Toewan het volgende:Ach ja, ik zit er aan te denken om er toch weer een in te zetten, kan ik de N64 emulator weer draaien.
Pagina: 1