Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fifa 10 wilt niet starten.

Pagina: 1
Acties:

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist FIFA 10 verkregen maar hij wilt het niet doen. Ik heb hem gewoon geinstalleerd maar als ik op het icoontje op de desktop klik komt er zo een draaiend blauw bolletje naast mn muis maar er gebeurt niks. Ik heb het spel al als administrator uitgevoerd, Compatibility mode(alle mogelijke OS'en) en steeds gebeurd hetzelfde.

Ik draai Windows 7 64-Bit.
Heeft iemand een oplossing?

Als er nog enige vragen over mijn systeem/OS zijn, stel ze gerust. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Djmaddox op 11-10-2009 18:34 ]

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Bedoel je met "verkregen" misschien "gedownload"? Illegale versies met een slechte crack doen nog wel eens zulke dingen.

Je informatie is overigens ook bijzonder minimaal, dus ik denk niet dat je hier echt hulp mee kan krijgen voordat je wat meer vertelt. Vertel op zijn minst wat je voor videokaart e.d. hebt en wat je al geprobeerd hebt om het aan de gang te krijgen.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Topicstarter
Ik heb het spel geleend van een vriend die dit spel voor zn verjaardag heeft gekregen maar voetbalspellen niet leuk vind en dit zijn mijn specs:

GTX 260 OC
Athlon x2 6000+ @ 3,1ghz
6GB RAM @ 800mhz
Asus m2v bordje

Ik heb al in administrator uitvoeren gedaan, alle mogelijke OS'en bij compability mode.

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:11

rCk

Nou ja van wat ik merkte van toen ik het spel teste, toen moest ik er Razor1911.dll in de map bij gooien. Zal bij jou ook wel zijn want wie geeft iemand nou een spel terwijl ze weten dat hij het niet leuk vind.... Slecht cadeau zou ik dan zeggen.

Overigens wacht ik nog steeds met smart dat de 360 versie binnen komt vallen. Want op de pc ga ik gewoon niet spelen omdat ik het niet zo veel vind.

Verwijderd

Ligt misschien aan je drivers DJMaddox, probeer ze te updaten
Srry voor de late reactie [ik vond dit topic nog toen ik je acccount bekeek]