Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Razer Diamondack (niet 3G)] Valt random kort uit.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aaaaarrrgggghh,

Helemaal gek word ik van mij muis de laatste tijd. Ik heb een Razer Diamondback, Win XP SP3 en de laatste Razer Driver voor deze muis (6.02)

Mijn muis valt de laatste tijd nog wel eens even kortstondig uit. Om knettergek van te worden. Soms 2 en soms 20 seconden, met intervals varierend van iedere drie minuten tot één keer per twee uur. Geen pijl op te
trekken dus. Wel valt de muis echt helemaal uit, ook de ledjes aan de binnenkant gaan even helemaal uit en weer aan.

Soms gaat de muis na 3 seconden weer aan, andere keren moet ik hem opnieuw inpluggen.

Wat heb ik al geprobeerd:

• Andere USB poort, voor / achter en daarmee dus ook verschillende "root hubs". Mijn USB poorten kunnen het ook niet zijn want apparaten op dezelfde roothub als de Razer, zoals een toetsenbord en WIFI ontvanger, verliezen de verbinding niet.

• Driver reinstall.

• USB driver reinstall

• Ik heb de muis van mijn huisgenoot even geleend, en hij die van mij, en tijdens onze sessie van ruim een uur hadden we allebei geen probleem (lekker handig).

Nadat we weer van muis terug hadden geruild heb ik 4 uur geen probleem gehad (da's wel een dik record, normaal max 2 uur). Ik was even blij, maar een dag later begon de ellende opnieuw.

Het probleem doet zich zo wel voor in Windows als in games, dus een voedingsprobleem kan het niet echt zijn. Hoe laag de load op de voeding ook is, dit gebeurt.

Iemand? Please? Pretty please with sugar on top?

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 15:41

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ik heb wel eens hetzelfde gehad met mijn Logitech muis. Ik weet niet of jouw muis draadloos is maar bij mij was het probleem opgelost door een stukje karton aan de binnenkant tussen de accu en het klepje te plaatsen zodat deze wat meer werd dichtgedrukt. Het bleek dus dat het contact tussen de accu en de muis soms te slecht was waarna deze even uitviel.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Verwijderd

Topicstarter
Mijn muis is niet draadloos :)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Klinkt als een kabelbreukje. Wordt de muis ook elke keer weer opnieuw toegevoegd in windows, alsof je de stekker eruit haalt en er weer in stopt?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX