[PC] Kermis Simulatie: Break Dancer No.2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na hard werken is het me dan toch gelukt een volledig werkende 3D Simulatie te maken van een Kermis Attractie.

Het is de wel bekende (Voor de die-hard kermis fans) duitse Break Dancer No.2 van Erika Dreher (Wereld's snelste!)

Hij staat al een tijdje online op verschillende kermis forums, maar mij leek het me ook leuk hem hier te plaatsen, wie weet vindt de doorsnee nederlandse gamer het ook wel intressant!

Het is gemaakt in 3D Gamestudio, dus een niet al te beste Engine, maar het volstaat prima.

De bedoeling: Niks :')

Je kunt alles met de molen doen als wat je in het echt zou kunnen doen, en dat is: De molen besturen van A tot Z.

Onride camera functie, verlichting, noem het maar op!

Realistische Physics aanwezig voor de ultieme ervaring!

Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/8932/screen4fw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img410.imageshack.us/img410/2092/screen6y.jpg

DOWNLOAD: http://www.3dws.nl/VR---D...No.2---E.Dreher--4.0-.rar

Copyright:
Ik (BODYDUPER) Daniel Oosterom
Robby Kluitmans
Virtual Rides

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 22:46

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Geen jingles ;(

Ze zullen er vast wel in zitten (aldus de readme), maar ik mep me een ongeluk op m'n arme F-toetsen: geen geluid...

[ Voor 79% gewijzigd door DUX op 11-10-2009 23:07 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08 11:08

Infinchible

Woef!

Mén, dit hebben jullie echt wel netjes gemaakt! Nette physics, het beweegt gewoon erg realistisch, het voelde hier bijna alsof ik er echt in zat! Vet gedaan, echt! Misschien ook wel leuk voor als je na het stappen aangeschoten thuiskomt. :p

Ik krijg spontaan weer zin in de kermis of attractiepark! Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:03

Onbekend

...

Geweldig! Hoe kom je op het idee om een kermisattractie te maken.:)
Je moet eerlijk gezegd wel goed onthouden welke toets waarvoor is.

[ Voor 3% gewijzigd door Onbekend op 11-10-2009 23:24 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-08 08:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Leuk gedaan zeg :) ik dacht eerst zo iets van, wat lame maar stiekem is het best grappig :P ziet er echt goed uit :)

Enneeh, de jingles werken niet :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, de mensen uit de kermis scene (waar wij het voornamelijk ook voor doen) hebben zelf al honderden jingles, excuses. :)

Bedankt voor de reacties dus ver. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-08 08:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Ok :P maar waar kan je zulke jingles scoren, en in wel formaat moet het dan zijn ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is geen speciale plaats voor, zoeken op google is meestal de oplossing:

http://www.file-upload.ne...3/Kermis-Jingles.rar.html

Zipje met 6 (Voor mij) goeie jingles.

Jingles mogen in MP3 en WAV formaat. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje erbij is wel zo handig, als je niet wilt downloaden.

Niet geschikt voor mensen die last hebben van epileptische aanvallen

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IbD9jFp0jt8]

Leuk gedaan verder!

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je er een video neer zet, plaats dan een goeie! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 16:16
Cool gedaan, hier bestaan er meer van toch?

Ik heb volgens mij een stuk of 8-10 van die attracties (als "game" op de pc dan :P), ook een reuzenrad etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knap gedaan jongens :) Echt sjiek.

Hoeveel keer hebben jullie daarvoor in zo'n attractie moeten zitten om alles perfect te weten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 14:43

BaRF

bijna kerst

ok volgende versie: ragdoll medepassagiers >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08 22:56

Player1S

Probably out in the dark

laatst ook gedownload.
IDD erg goed gedaan. Toen ik virtueel in die bak zat leek het toch behoorlijk echt Je mist alleen het gevoel maar voor de rest.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:22:
Knap gedaan jongens :) Echt sjiek.

Hoeveel keer hebben jullie daarvoor in zo'n attractie moeten zitten om alles perfect te weten? ;)
Ik ben al groots fan van deze molen die hier gesimuleerd is, sinds een jaar of 5, was als *liefde op het eerste gezicht* :D

Maarja, ik reis er voor naar Duitsland, deze is namelijk aléén maar in Duitsland te vinden, en gezien ik in Zeeland woon is dat soms aardig een eindje reizen, en dan doe ik aardig wat ritjes en de nodige fotos schieten e.d

En tja, als je een goed oog voor detail hebt én een beetje kennis van de molen dan is het simuleren ervan een stuk makkelijker als gedacht. :)

Er zijn nog een paar spellen in de maak, maar die komen hier ook wel mits er animo voor is.. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08 22:10
Alvast een tip in de richting van welke spellen we moeten denken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
QuiCk01 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:57:
Alvast een tip in de richting van welke spellen we moeten denken? :)
Freeware: Huss Magic, KMG Afterburner, KMG Inversion, Mondial Capriolo

Officiele game waar ik 1 van de developers van ben: Ride Simulator 2010 (www.ridesimulator.co.uk)

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

ik draai ook de HUSS MAGIC. Ziet er erg geinig uit! (download hier) Ik zit alleen op een standaard laptop met onboard intel 965 chip, dus die is errrrrg ruk. Deze breakdance draait niet op mijn laptop, althans veeeeeeeel te traag en hoef al helemaal geen lichtje te proberen te bedienen. De inktvis idem dito, ook die draait hier helaas niet tot niet soepel (Veels te traag)

Wellicht moeten jullie deze kermis spellen gaan bouwen voor de ps3 en xbox 360 consoles :D Daar is een partij gpu kracht aanwezig, nieuw gat in de markt :D

[ Voor 9% gewijzigd door phemelrijk op 26-10-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
phemelrijk schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:39:
ik draai ook de HUSS MAGIC. Ziet er erg geinig uit! Ik zit alleen op een standaard laptop met onboard intel 965 chip, dus die is errrrrg ruk. Deze breakdance draait niet op mijn laptop, althans veeeeeeeel te traag en hoef al helemaal geen lichtje te proberen te bedienen. De inktvis idem dito, ook die draait hier helaas niet tot niet soepel (Veels te traag)

Wellicht moeten jullie deze kermis spellen gaan bouwen voor de ps3 en xbox 360 consoles :D Daar is een partij gpu kracht aanwezig, nieuw gat in de markt :D
Klopt, eerst ride simulator 2010 voor PC, we gebruiken een next gen engine, die ook geschikt is voor het maken van Playstation 3 games, wellicht komt die er later nog aan. ;)

Het lijkt makkelijk, zo'n spel op de markt brengen, maar je hebt overal toestemming voor nodig, wat moeilijker gaat als met bijvoorbeeld treintjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:08

DonJunior

NO Moderator

pfff... gehele pc loopt spaak bij het opstarten.
Windows foutmelding en Antivirus foutmelding.
Toch niet zo leuk programma als ik had gedacht..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:44:
[...]

Klopt, eerst ride simulator 2010 voor PC, we gebruiken een next gen engine, die ook geschikt is voor het maken van Playstation 3 games, wellicht komt die er later nog aan. ;)

Het lijkt makkelijk, zo'n spel op de markt brengen, maar je hebt overal toestemming voor nodig, wat moeilijker gaat als met bijvoorbeeld treintjes. :)
Leuk! Ik denk dat bij goede reclame en leuke prijs mensen het wel gaan kopen. Maar idd, het is niet 123 op de markt, maar als je iets echt wilt kan het altijd natuurlijk! Ik wacht het met smart af. Volgend jaar op mijn nieuwe desktop system zal het allemaal makkelijk gaan draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
phemelrijk schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:48:
[...]

Leuk! Ik denk dat bij goede reclame en leuke prijs mensen het wel gaan kopen. Maar idd, het is niet 123 op de markt, maar als je iets echt wilt kan het altijd natuurlijk! Ik wacht het met smart af. Volgend jaar op mijn nieuwe desktop system zal het allemaal makkelijk gaan draaien :D
Komt goed, gelukkig regel ik de zaken niet, ik ben enkel een 3D artiest van het spel. ;)

Dus wat dat betreft heb ik het makkelijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Ride Simulator 2010 dan de nieuwe benaming van het oude, nooit verschenen, Virtual Rides?
De demo die je hier ter beschikking stelt stond, als ik me niet vergis, twee jaar geleden met kerstmis al op de website van Deadly Electronics. Of zit ik er totaal naast?

Ik ben wel erg benieuwd naar Ride Simulator 2010, er zijn maar weinig kermis-simulatoren die worden aangekonigt en daarna ook effectief verschijnen.
Pagina: 1