Hallo allemaal,
Ik heb pas een PC samengesteld, en ik kocht elk onderdeel als ik er weer genoeg geld voor had.
Ik heb nu alles bij elkaar,
-mobo: MSI GF615M-P33, Socket-AM3
-cpu: AMD Phenom II X3 720 BE
-hdd: SAMSUNG SPINPOINT HD322HJ T166 320GB SATA - 7200 TPM
-ram: Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT CL9
Ik gebruik nu nog ff de onboard gpu, omdat ik daar nog geen geld voor heb.
Het probleem is: ik heb alles in elkaar gezet, alle kabels goed aangesloten.
Als ik hem aanzet springen alle lampjes aan, ik hoor de goeie geluiden, maar mijn monitor gaat niet aan.
Ik hoor ook geen piepjes, ook als ik de RAMlatjes eruit haal (het speakerkabeltje goed aangesloten).
Er zit alleen een PCI-e aansluiting op, en ik heb geen PCI gpu, dus een andere gpu proberen was geen optie, hoewel ik niet denk dat het daar aan ligt. Ik heb 1 latje eruit gehaald, geen resultaat, geen piepjes.
Ik heb een andere zeker weten goede HDD erin gestopt, overigens wel IDE, geen resultaat.
Mijn voeding is er een van Antec 550 watt, die het zeker weten doet.
Hopeloos
.
Groet Joachim
PS: ik had de overige onderdelen in mijn oude werkende PC getest en hier heb ik geen problemen mee gehad , dus de monitor doet het ook gewoon.
Ik heb pas een PC samengesteld, en ik kocht elk onderdeel als ik er weer genoeg geld voor had.
Ik heb nu alles bij elkaar,
-mobo: MSI GF615M-P33, Socket-AM3
-cpu: AMD Phenom II X3 720 BE
-hdd: SAMSUNG SPINPOINT HD322HJ T166 320GB SATA - 7200 TPM
-ram: Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT CL9
Ik gebruik nu nog ff de onboard gpu, omdat ik daar nog geen geld voor heb.
Het probleem is: ik heb alles in elkaar gezet, alle kabels goed aangesloten.
Als ik hem aanzet springen alle lampjes aan, ik hoor de goeie geluiden, maar mijn monitor gaat niet aan.
Ik hoor ook geen piepjes, ook als ik de RAMlatjes eruit haal (het speakerkabeltje goed aangesloten).
Er zit alleen een PCI-e aansluiting op, en ik heb geen PCI gpu, dus een andere gpu proberen was geen optie, hoewel ik niet denk dat het daar aan ligt. Ik heb 1 latje eruit gehaald, geen resultaat, geen piepjes.
Ik heb een andere zeker weten goede HDD erin gestopt, overigens wel IDE, geen resultaat.
Mijn voeding is er een van Antec 550 watt, die het zeker weten doet.
Hopeloos
Groet Joachim
PS: ik had de overige onderdelen in mijn oude werkende PC getest en hier heb ik geen problemen mee gehad , dus de monitor doet het ook gewoon.