• bosmas70
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11-2025
De titel zegt het al, ik wil een nieuwe lcd en mijn keus is gevallen voor een philips,
alleen zit ik nog te twijfelen tussen een 9000 serie (pfl9604h) of de led tv uit de 8000 serie (plf8664h)
Qua prijs zijn deze ongeveer evenduur. De led tv uit de 9000 serie vind ik toch wat te prijzig.

De 9000 serie is natuurlijk uitgebreider dan de 8000 serie maar is het beeld kwaliteit van de Led veel beter dan de lcd kwaliteit van de 9000 serie? Wie helpt mij met de keuze.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Hallo Bosmas70 en welkom op GoT :W

De "Televisie X versus Televisie Y"- en "Wat moet ik kopen"-topics zijn niet langer toegestaan op GoT. Reden hiervoor is dat er in het verleden > 60% van de aanwezige topics soortgelijke topics waren als deze wat op den duur een kleine chaos werd in LCD. Vandaar dat is besloten om zulke topics niet meer toe te staan. Dus niet om jou te pesten, maar meer om wat overzicht te houden binnen dit forum.

Als je specifieke vragen hebt betreffende een bepaalde tv dan kan je die ook stellen in de specifieke topics zelf. Voor jouw keuzes zijn dit [LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 2).

Tv's koop je overigens niet van specificaties op het internet. Ga naar de winkel en zet de twee tv's eens naast elkaar. Dan pas kan je zien wat het beeld in het echt doet. Want hoge contrastwaarden zijn leuk op papier, maar het gaat erom wat het scherm straks bij jou in de kamer doet.

Lees anders ook het volgende topic door: [FAQ] Welke TV moet ik kopen?

Daar staat nog meer informatie waar op te letten bij de aanschaf van een nieuwe tv.
Maar nogmaals: ga gewoon naar de winkel en kijk daar naar het scherm.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.