Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Ik kon over unlocken niet zoveel vinden (en kon ook niet vinden of het aan de policy hier voldoet) dus start maar een nieuw topic hierover.

Ik wil graag een nokia 5130 unlocken, hiervoor zijn er een aantal sites die op basis van imei gratis unlocken.
Maar in hoeverre werken deze sites en zijn ze te vertrouwen? Bijvoorbeeld *knip*
Iemand ervaringen?

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 11-10-2009 15:58 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als het toestel ouder is dan een jaar, dient de simlocker gratis de unlock code te verstrekken. Als je dus weet welke provider de simlock heeft gezet, kan je online de code aanvragen.

Daarnaast is simlock verwijderen het omzeilen van een beveiliging, en mag hier dus niet...

Ey!! Macarena \o/

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:12
Inderdaad, even een belletje naar je provider doen en je krijgt de code direct, of hij wordt met de post thuis gestuurd (afhankelijk van de provider, bij Orange kreeg ik hem destijds direct, maar bij T-Mobile ging het met een brief)

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Hij is korter dan een jaar geleden gekocht. Maar het mag hier niet of ook van de provider? Ze zullen er niet blij mee zijn maar het is geen contract breuk ofzo toch?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

< 1 jaar oud, dan worden er kosten berekend door de provider.

Maar op elke markt kan je dat wel laten doen denk ik. Hier mag het in iedergeval niet besproken worden. Het is en blijft het omzeilen (hacken) van een beveiliging.

Ey!! Macarena \o/

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 11-10-2009 15:57 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voortaan graag eerst beter Het algemeen beleid lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 11-10-2009 15:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.