Toon posts:

Nigerianen op Vraag en Aanbod?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg vandaag op een advertentie in vraag en aanbod de volgende reactie.

Hello there ,
Thanks very much for the response i really appreciate it , am not from the Netherlands is my daughter who gave this site to buy her a Telephone and pls i will like to ship it to her in the London she is there doing her Drama program there, Pls like what i said, i will like to do a bank transfer from my bank here in Canada and i have spoken with my bank about the transaction and they let me know that there will be know problem about that and i will be giving you 80 EUR for the Telephone and the accessories and i have calculated the shipment Cost to London through your TNT postal service is about 20 Eur so pls if you will like this here are the Enquiery needed for the payment below

NAME ON ACCOUNT :
BANK NAME :
BANK CITY :
ACCOUNT NUMBER :
YOUR CELL PHONE NUMBER :
ITEM TO SELL :

and here is my daughter address below

Name ;Margaret D.
Home address ; Adres
City Code;Adres
City London
Country United Kingdom

like to hear from you soonest......................

Greetings..............................

Lijkt me oplichting of ligt dit aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:07

Twazerty

AVCHDCoder developer

overduidelijk een nigeriaan. Je moet voor de lol die gast aan het lijntje houden. Heb ik ook een keer gedaan :*)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Aan de ene kant goed dat je het ff checkt hoor, maar ik blijf het aan de andere kant toch verbazingwekkend vinden dat je het bij zo'n overduidelijk geval nog moet vragen ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is van canada en weet verschil niet tussen know en no? of no known problem oid.

haha nigeriaan dus. Worden die mensen daar massal voor opgeleid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
Twazerty schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:44:
overduidelijk een nigeriaan. Je moet voor de lol die gast aan het lijntje houden. Heb ik ook een keer gedaan :*)
:) Hoe ging dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:39
Ik vind wel dat hier iets mee gedaan moet worden, IP bannetje ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04
Deze scammer heeft het nog niet door. Al zou TS er in trappen en de telefoon opsturen, dan krijgt hij hem toch gewoon retour afzender...?
Margaret D
Adres
Adres
City London
Country United Kingdom

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:07

Twazerty

AVCHDCoder developer

De oplichter haakte af. Ik vroeg hem van alles. In het begin reageerde hij nog wel maar daarna niet meer. Was hilarisch :9

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je mij de e-mail headers (of ten minste IP) willen DMen? Ik wil in ieder geval uitsluiten dat ze hier ook accounts hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 20:20
Daar zijn hele websites en communities over. Het meest bekend is denk ik nog wel de p-p-p-powerbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:02:
Zou je mij de e-mail headers (of ten minste IP) willen DMen? Ik wil in ieder geval uitsluiten dat ze hier ook accounts hebben.
Lijkt me wel duidelijk, toch. Zonder account kan je immers niet reageren op een add.

B-) *O* EDIT: Post 7777 >:) 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Jejking op 12-10-2009 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Jejking schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:12:
Lijkt me wel duidelijk, toch. Zonder account kan je immers niet reageren op een add.
Adds zijn gewoon zichtbaar en als je je e-mail adres in je profiel hebt staan is dat ook zo over te typen....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Twazerty schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:44:
Je moet uitkijken dat je daar niet te ver in doordraaft. Die gasten hebben ook een tijd vanuit Amsterdam geopereeerd en het zijn geen lievertjes ;) Volgens mij zitten ze al weer een paar jaar in andere Europese landen het verplaatst zich continu naar het land dat het meeste achterloopt met de regelgeving.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Oja en SF --> PW trouwens :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wiethoofd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:15:
[...]

Adds zijn gewoon zichtbaar en als je je e-mail adres in je profiel hebt staan is dat ook zo over te typen....
Moet TS alleen nog even de subject van de e-mail ("Reactie op uw advertentie X") melden, voordat je die conclusie kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:16:
[...]

Je moet uitkijken dat je daar niet te ver in doordraaft. Die gasten hebben ook een tijd vanuit Amsterdam geopereeerd en het zijn geen lievertjes ;) Volgens mij zitten ze al weer een paar jaar in andere Europese landen het verplaatst zich continu naar het land dat het meeste achterloopt met de regelgeving.
nja zolang je geen gegevens prijsgeeft lijkt het me geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:50:
hij is van canada en weet verschil niet tussen know en no? of no known problem oid.

haha nigeriaan dus. Worden die mensen daar massal voor opgeleid?
Zeker nooit in Canada geweest... Quebec is vet groot, en daar spreken ze Frans, en niemand spreekt er zowat Engels.

Tik jij eens een verhaal in foutloos Engels, kijken of jij daar dan beter in bent.

Als ik 80 euro op de bank krijg, prima. Opsturen doen we natuurlijk sowieso niet dan he. Vraag me af of men dat geld dan weer terug kan halen, want zoiets lijkt me wat dat betreft geen slechte deal. 80 euro'tjes verdienen met niks doen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:28
Je moet even uitkijken, sommige van die overboekingen kunnen ongedaan gemaakt worden als er aan de andere kant te weinig saldo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
frickY schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:06:
[...]

Daar zijn hele websites en communities over. Het meest bekend is denk ik nog wel de p-p-p-powerbook.
Die 419eater ken ik, echt om je gek te lachen. Die laatste is ook erg leuk, tnx voor de link.
Pagina: 1