Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[POWERDVD] Aanklikken menu

Pagina: 1
Acties:

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11 13:19
Oke ik heb al wat rond lopen zoeken maar kon niet echt het probleem met iemand vergelijken en de oplossing vinden. Gister heb ik maar even VLC player gebruikt maar ik had het idee dat die slechter beeld geeft door een andere codec.

Wat dus het probleem is als ik powerdvd opstart en een VIDEO_TS folder afspeel kan ik in het menu van de dvd niet klikken, met geen mogelijkheid. Dus ik kan ook geen taal instellen. Ja bij sommige films druk ik volgende en kan ik het met rechtermuisknop nog instellen, maar bij bepaalde films niet. Dan moet ik het echt in het menu aanklikken.

Soms gebruik ik dan dus mediaplayer daar werkt het namelijk wel altijd. Maar daar kreeg ik dus gister geen geluid.

Wat het dus is: HOE krijg ik dat aanklikken goed? Ik heb t al vaker gehad maar nu wil ik er is vanaf.

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je wel de DVD op de juiste manier geopend? Zomaar de VIDEO_TS map erin gooien zal niet werken, je moet daadwerkelijk aangeven dat je een DVD wilt openen, van optische of harde schijf. Dan zal PowerDVD de dvd netjes openen als volledige set met werkend menu en alles.

Commandline FTW | Tweakt met mate