Toon posts:

muziek via laptop over de boxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik via mijn draadloze laptop muziek afluisteren die dan via mijn geluidsboxen in huis te horen zijn.
We hebben verder nog geen muziek installatie, wat zou ik dan het beste kunnen kopen?
We gaan tzt wel de nieuwste PS3 kopen, zouden we daar wat aan hebben?
Graag hoor ik jullie reactie, jullie kunnen wel lezen dat ik er totaal geen verstand van heb :*) .
Groetjes Jonna

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:36
Je zou, als je een PS3 gaat aanschaffen, deze methode kunnen gebruiken om muziek van de laptop naar de PS3 te streamen. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En jij verwacht van ons dat we een komplete set in elkaar bedenken zonder van jou maar 1 iets te krijgen zoals wat je wil.

Stel dat je namelijk al wel speakers had, dan was een kabeltje genoeg, maar je hebt dus helemaal niets.

Ey!! Macarena \o/

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je uit iTunes speelt, een Airport Express.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Squeezebox?

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dat klinkt al intressant, dat topic over de PS3.
Kan ik dan ook alleen boxen aansluiten op de PS3 en heb ik dan alles compleet?
Ik las op de PS3 site dat hij deze uitgangen heeft, kan ik daar ergens boxen/versterker op aansluiten?
De PS3 beschikt voorts over 2 USB-poorten, 1 HDMI-uitgang, 1 Optical Out en een Broadband Internet connectie
Want Radio kan ik dan luisteren via de PS3
Muziek via de laptop
DVD ook via de PS3
Of mis ik dan wat? iemand tips?
Pagina: 1