Toon posts:

iPod classic importeren uit Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 432 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wilde in deze maanden een IPod classic 160 GB kopen :D
en ik heb op internet de site fromus2eu gevonden.
De site ziet er allemaal erg betrouwbaar uit, maar heeft iemand er ervaring mee?
Zijn er verschillen tussen US en EU IPods?
Op internet kostte de IPod classic 160GB Silver ong. $234,99 excl. verzendkosten bij Amazon,
omgerekend ongeveer €160 euro.
Komt het denk je in totaal (BTW, shipping en voor de site) boven de €230 uit?
Alvast bedankt! :)

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-01 15:07
Ja komt boven de 230 euro uit als de douane je pakt.
Je betaald invoerrechten van 12% en daarbovenop nog een 19%.
Als het niet boven de 230 euro kost, zal ik alsnog niet de moeite nemen voor de enkele euro's verschil.
Je wacht veel langer op je iPod.

Koop lekker in Nederland, kijk eens of de buurt MM geen aanbieding heeft. Hen kennende zijn ze altijd paar euro lager dan de rest.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:58
Importen mag in SF :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Maar ook in SF verwachten we enige eigen inzet voordat je een topic aanmaakt.

Dat wil zeggen: als er concrete verschillen zitten tussen US en EU iPods, dan is dat echt wel op internet te vinden. Zaken als invoerheffingen en BTW zijn ook prima op te zoeken op de sites van de betreffende instanties en daarover is hier in het Shopping Forum ook wel het nodige te vinden.

Als ik Google op de naam van de shop kom ik onder andere dit tegen.

Succes met je aankoop en mocht je er echt niet uitkomen en met concrete problemen blijven zitten dan kan je altijd alsnog een nieuw topic openen. Dit topic gaat op slot, bij gebrek aan eigen inzet.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.