Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Call Of Duty PC zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de singleplayer van call of duty 2 pc krijg ik gewoon zwart beeld en moet ik het spel afsluiten via taakbeheer. De multiplayer werkt wel, alleen hapert die vervelend, dus is eigenlijk ook niet speelbaar.

Mijn laptop kan call of duty 2 natuurlijk makkelijk aan en mijn internet verbinding is ook goed zat ( kan in ieder geval met 2 xbox op Live zonder lags ).

Ik denk dat ik gewoon een driver mis, kan alleen niet vinden welke. Ik heb Windows Vista.

Hopelijk weet iemand hier wat er fout is.

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Zo kan niemand er eigenlijk kaas van maken.
Hier op GoT verwacht men dat je eerst zelf uitgebreid onderzoek doet.
Dus wat heb je eigenlijk zoal gedaan om het probleem op te sporen?
En wanneer je dat dan gedaan hebt en je komt er nog niet uit kun je een nieuwe thread openen. Maar in de thread moeten dan wel alle details in komen, dus ook de specs van je systeem. Men houdt hier van details. Je kan makkelijk zeggen dat je laptop het wel trekt, voor hetzelfde geldt dat dit niet het geval is.
Lees even deze faq door. SPV FAQ

[ Voor 10% gewijzigd door In Search of Sunrise op 11-10-2009 12:13 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo iemand die meteen de vraag post en ja ik had dus al research gedaan zonder resultaat, vandaar dat ik ook melden kan dat ik denk dat ik een driver mis, maar ik kan dus niet de juiste vinden ;)

Ik dacht dat ik een een linkje had geplaatst naar de specs van mijn laptop, dat ben ik dus vergeten dus hier is die:
Klikkie

Hier zijn de specs van het betreffende spel:
Klikkie

Ik dacht eerst dat het aan mijn video kaart ligt (heb gewoon nog de standaard kaart). Alleen ik heb dus ergens gelezen dat die goed genoeg zou zijn en dat ik anders een update/driver daarvoor zou nodig hebben. Die ik nergens vinden kan.

Ik heb er al wel voor gezorgd dat de Punkbuster werkt, wat eerst dus ook niet werkte waardoor ik gekicked werd. Dit gebeurt nu dus niet meer.

edit: Ik heb ook de schermresolutie al aangepast en dat had ook geen resultaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2009 14:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu toch een update kunnen vinden voor mijn videokaart (via de toshiba site), het beeld gaat al iets beter maar nog steeds niet goed. De Singleplayer werkt ook nog steeds niet ( ik krijg ook geen geluid ).

Kan iemand me helpen?

Ik heb dus de Rad. Mobility HD3470 videokaart.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 13:37 ]

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Verwacht alsjeblieft niet COD2 hier fatsoenlijk mee te kunnen spelen. Het haperen in multiplayer vloeit uit het feit voort dat je videokaart gewoon niet snel genoeg is voor COD2.
Waarom je geen beeld krijgt in Singleplayer blijft mij een raadsel.

Wat ik je wel als tip mee kan geven waardoor de boel een stuk beter te spelen valt in Multiplayer : Zet DirectX handmatig op versie 7. Als je hem op 9 hebt staan (of automatisch, dus 9) dan is het spel best zwaar voor zo'n kaartje. Ik gok dat je op directX 7 het wel redelijk kan spelen.

www.ping-win.nl

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de tip. Zal het zo snel mogelijk gaan proberen.
Pagina: 1