Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Tsja, als het ze al niet lukt om te backuppen, waar zijn ze wel goed in dan ???

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2354060,00.asp

Iets anders dan de Sidekick kopen dan maar ??

_/-\o_

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:20

Umbrah

The Incredible MapMan

Nou ja... data kwijt, slechts de data die je zelf in een cloud had gezet, en iedereen kan zo op z'n sokjes aanvoelen dat eigenlijk elke 100% cloud dienst geen cloud is, maar een bubble. Hetzelfde had Amazon, Google (sterker nog: deze jongens is het al eens overkomen met apps op kleine schaal), en Apple kunnen overkomen.

Overigens moet ik zeggen dat dat dollarteken zóó 1998 is, toen was dat trendy om IE5 te bashen in Windows 98. Toen was MS de eerste met het bundelen van een Browser met een OS, tegenwoordig is dat zo'n beetje standaard. En alleen de Browsers die het echt verdienden zijn ten onder gegaan, waaronder 'custom' projecten als Compuserve desktop bloatware. Sterker nog: de markt is blijkbaar flexibel genoeg om een nieuwkomer (Firefox) een 30% aandeel te laten groeien, om over het steeds groter wordende chrome nog maar niets te zeggen. Dit geeft wel aan dat het niet zozeer een punt is dat Safari en IE in de twee grootste consumer OS-es worden gebundeld, maar dat het meer een punt is dat MS blijkbaar iets goed deed in de frontend van IE (ja, totdat firefox me met z'n plugins over de streep trok, vond ik IE gewoon ook 'lekkerder' en 'soepeler' werken ondanks dat het trager was en niet 100% standaard compatible), en Opera blijkbaar het kunstje desktop-browser bouwen niet helemaal door heeft. Sterker nog: de enige echt lekkere Opera browser die IK ken is de Wii-browser. Ik vind hun smartphone browsers beiden maar een stuk bloatware in vergelijking met concurrenten.

Maar goed

Wat was je punt ook alweer?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb de troll uit de titel gefixed, want die is natuurlijk nergens voor nodig.

Hierbij meteen het verzoek om je topicstart uit te breiden. Het neerplempen van een URL met een bash erbij is nou niet echt topic-waardig.

[ Voor 47% gewijzigd door pven op 11-10-2009 10:35 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
T-Mobile this Saturday has issued a warning to all Sidekick owners that their online data may have been permanently lost by Danger and its parent company Microsoft. In a note to customers, the carrier says the likelihood of recovering contacts, calendars and other information taken offline by a more than week-long outage is "extremely low" due to an assessment of the server failure. Customers may lose all their information if they have to reset their sidekicks or deprive them of power, according to the note.
No explanation has been given for the particular cause of the failure, though a status update is due on Monday. T-Mobile has already promised credit for a month's worth of data service to all active Sidekick owners.

Neither Danger nor Microsoft has provided specific comment on the outage. However, the latest news follows an uncertain but potentially damaging information leak that suggests Microsoft has dramatically scaled back Sidekick support and left both the phones and their online-centered service with little infrastructure to cope with large-scale failures. The Sidekick has long been unique as a messaging phone heavily dependent on its online sync and was one of the first to have its own centralized app store in the Download Catalog, a service which now may not be accessible.

The rumor sources claim that Microsoft cut resources both because of lost employees in the Danger team as well as its desire to transfer users to the Pink project for Microsoft-branded phones.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:19
En een stuk tekst uit je linkje simpelweg koppiepeesten maakt het niet ineens wel topic-waardig.
Dus:

[ Voor 43% gewijzigd door dreamscape op 11-10-2009 11:02 ]

Punctuality is the politeness of kings

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als dit alles is wat je erover kunt melden, dan gooien we dit topic op slot. We verwachten hier op zijn minst een discussiepunt, het neerplempen van een quote uit de URL die je al hebt genoemd voegt niets toe.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.