Nou ja... data kwijt, slechts de data die je zelf in een cloud had gezet, en iedereen kan zo op z'n sokjes aanvoelen dat eigenlijk elke 100% cloud dienst geen cloud is, maar een bubble. Hetzelfde had Amazon, Google (sterker nog: deze jongens is het al eens overkomen met apps op kleine schaal), en Apple kunnen overkomen.
Overigens moet ik zeggen dat dat dollarteken zóó 1998 is, toen was dat trendy om IE5 te bashen in Windows 98. Toen was MS de eerste met het bundelen van een Browser met een OS, tegenwoordig is dat zo'n beetje standaard. En alleen de Browsers die het echt verdienden zijn ten onder gegaan, waaronder 'custom' projecten als Compuserve desktop bloatware. Sterker nog: de markt is blijkbaar flexibel genoeg om een nieuwkomer (Firefox) een 30% aandeel te laten groeien, om over het steeds groter wordende chrome nog maar niets te zeggen. Dit geeft wel aan dat het niet zozeer een punt is dat Safari en IE in de twee grootste consumer OS-es worden gebundeld, maar dat het meer een punt is dat MS blijkbaar iets goed deed in de frontend van IE (ja, totdat firefox me met z'n plugins over de streep trok, vond ik IE gewoon ook 'lekkerder' en 'soepeler' werken ondanks dat het trager was en niet 100% standaard compatible), en Opera blijkbaar het kunstje desktop-browser bouwen niet helemaal door heeft. Sterker nog: de enige echt lekkere Opera browser die IK ken is de Wii-browser. Ik vind hun smartphone browsers beiden maar een stuk bloatware in vergelijking met concurrenten.
Maar goed
Wat was je punt ook alweer?