Hallo medetweakers,
Eerst even een situatie schets:
O.S:
) de domain controller van Win2k8 R2 toevoegen aan de Win2k3 r2. Oke, leek ook te leuken tot de DNS stuk. Om precies te zijn;

Oke, ik denk oh een foutje, dus ik kijken netjes bij de instellingen van mijn server: MARS.mars-bhr.nl, en hij blijft zeggen cannot not connect, heb al meerderen malen geprobeert zonder roles met roles, niks helpt foutmelding kan ik ook niet veel op vinden op google.
Iemand een idee? Suggestie?! Graag, ik wil graag namelijk de vpn in orden maken.
- Vincent
Eerst even een situatie schets:
O.S:
- Win2k8 r2 (Active directory, domain controller, web server iss, terminal server, dns server (wordt niet gebruikt))
- Win2k3 r2 (Terminal server, vpn server, remote access)
- Debian (Apache (ik had voor wat dingen te installeren web server iss nodig, wordt niet gebruikt voor buiten af connecties, DNS)

Oke, ik denk oh een foutje, dus ik kijken netjes bij de instellingen van mijn server: MARS.mars-bhr.nl, en hij blijft zeggen cannot not connect, heb al meerderen malen geprobeert zonder roles met roles, niks helpt foutmelding kan ik ook niet veel op vinden op google.
Iemand een idee? Suggestie?! Graag, ik wil graag namelijk de vpn in orden maken.
- Vincent