Toon posts:

Free PROXY -> SMTP telnet connection (met prog:PUTTY)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Al enige tijd ben ik aan het experimenteren met een telnet verbinding met mijn SMTP-server van mijn provider.
Dit lukt ook allemaal en lukt het mij om via commands binnen telnet-connect een e-mail te versturen.

Echter ben ik altijd op zoek naar de grensen van de ontdekkingen en vroeg ik mij dus af om ik ook kon voorkomen dat mijn IP-adres, welke door de provider is toegekend, kan verbergen. Wel is mij al gelukt om "anoniem" te surfen op het internet via verschillende proxy-servers. Het is mij alleen nog niet gelukt om dus "anoniem" e-mail te versturen. Natuurlijk kan ik een webbrowser gebruiken om de mail via ander IP-adres te versturen maar dat vind ik te simpel.

Ik gebruik voor dus voor mijn telnet-connections het programma PuTTY. Daarmee zou ik dus fysiek met SSH-client een connection kunnen maken met een Free Proxy-server aan de andere kan van de wereld. Echter lukt me dat zelfs nog niet. Daarnaast kom ik er maar niet achter hoe ik met PuTTY via een proxy-server een telnet-connectie kan opzetten met een SMTP-server.

Heeft iemand suggesties of ideeen hierover?

8)7 O-)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Heuj, je hebt de SMTP RFC opgezocht? :p

Nou, als je wilt fucken met proxies zoek dan eens in RFC2817 naar CONNECT.

Als je er een vindt overigens, wees dan zo vriendelijk die in alle blacklists te proppen die er zijn zodat de inevitable spammer die later langskomt er niets aan heeft. Licht ook vooral de eigenaar van het netwerk in (even whois'en en zoeken naar een abuse-adres) dat 'ie een open proxy in z'n netwerk heeft.

Overigens: elke fatsoenlijke anonymizer heeft de mogelijkheid hiertoe uitgezet.

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeR op 10-10-2009 22:25 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Hey.....ik lees me helemaal scheel op dit protocollen maar ik kom er niet uit.
Daarbij komt dat ik het proggie PuTTY gebruik echter waarschijnlijk niet goed ingesteld heb.
Al zou ik niet weten hoe verder....

btw: Natuurlijk licht ik onbedoelde open proxy-servers in van het feit dat de wereld er in kan. Echter zijn er ook Free (commercial) Proxy's die bewust open staan. Die zal ik meer gebruiken dan anderen.

I just want to know it all, because it can...

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

putty laat je praten tegen een socket. daar valt weinig verkeerd aan in te stellen.

Om HTTP proxies te laten praten tegen iets anders dan http gebruik je CONNECT. Hoe dat werkt laat ik je zelf opzoeken.

Let wel: je kunt dit niet gebruiken om daadwerkelijk iets mee te doen anders dan testen. Alle open proxies die bewust open staan staan op blacklists en worden zo hard gespamfilterd dat 't je zwart voor de ogen gaat worden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, nou ik ga het meemaken...ben er verder nog niet uit...maar ga verder lezen.

Anderen nog suggesties?