DivX op Hollywood+ kaart?

Pagina: 1
Acties:

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Hoi, ik heb een hollywood+ decoder kaart met tv-out, dus het zou wel mooi zijn als ik m'n DivXjes ook op m'n tv kan kijken. Is daar ook een prog/patch voor?

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
ik dacht gewoon openen in de standaard player die bij die kaart zit (heb zelf ook (laatste versie gedownload;)) en werkt goed)B-) als dat niet werkt, probeer eens de extensie te veranderen van (*.avi) naar (*.mpeg) (gewoon naam veranderen in windows)
als het goed is pakt ie em dan in ieder geval wel,.

veel plezier :P

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Een Hollywood+ is een MPEG1/2 Decoder.
Divx is een gehackte versie van de MS MPEG4 codec, dus dit is gewoon niet mogelijk. Je zit vast aan een VGA-kaart met tv-out

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 18:02

MaxxMark

HT is Tof!

inderdaad! voor zover ik weet is het niet mogelijk met hardware accelerated mpeg kaartjes ( zoals die bij creative encore dvd kits zit ) om DivX bestanden op je TV af te spelen! Het is voor deze kaarten ALLEEN mogelijk om puur het overlay signaal van de mpeg bestanden over te zetten naar TV, het is dus ook nie mogelijk je desktop op je TV te zien met deze kaartjes! Dus, als je je desktop kan zien, dan kan je ook divx kijken, zoniet, tja, weinig hoop :]

recompres ze ff naar mpeg ofzo :D :D

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...