Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

xbox360 hd component kabel niet herkent.

Pagina: 1
Acties:

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Mijn broertje heeft een xbox360 die de HD van de componentkabel niet wil herkennen.
Kabel is goed, namelijk getest met mijn xdoos en dan werkt ie perfect.
Ook het schakelaartje op de kabel staat op HD.
Bij de settings voor het beeldscherm krijgt hij de melding dat er geen HD componentkabel is aangesloten en de hogere resoluties dus op slot worden gegooid.
Zijn tv is het probleem niet, is een samsung met een resolutie van 1080p. Dit werkt ook gewoon op mijn machine die ik er voor het testen even heb aangeknoopt.
Iemand enig idee?

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Heb je de kabel wel via component aangesloten, en niet via de composiet aansluiting die ook op die kabel zit?
En is het toevallig een imitatie kabel? Daar wil het schakelaartje nog wel eens andersom zitten. Dan moet je hem op normaal zetten om hem op HD te krijgen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• arbraxas
Is geen kloon kabel, en die switch staat goed anders zou mijn eigen xbox het ook niet doen op die kabel.
En had m ook al op normaal geprobeerd maar geen verschil. Hij weigert om boven 480p te gaan en de melding dat je dus geen hd component kabel hebt aangesloten.

[ Voor 23% gewijzigd door arbraxas op 10-10-2009 21:42 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• arbraxas
Draadje kan dicht.
Ben er al achter, er is ergens een stukje metaal losgekomen en dat heeft kortsluiting veroorzaakt.
Gevolg is dat de xbox nu compleet overleden is omdat waarschijnlijk de videokaart het heeft begeven.
De rookwolk uit het apparaat gaf niet veel hoop en na het opendraaien hebben we maar de last post opgezet ;p