Toon posts:

krijg geen beeld met vga ook niet onbaord

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi mijn pc doet het niet meer maar weet niet was het is ik zette gisteren pc aan en krijg geen beeld dus ik mijn videokaart eruit gehaald en gekeken of hij onboard doet en ook niks. ik heb verschillende dingen gedaan zoals andere 6 pins conector op mijn vga doen
geheugen getest hd getest dvd brander eruit gehad.
batterij eruit gedaan dus bios gerest
andere scherm gebruikt.

dus enigste wat kan zijn is proccesor
vga
moederbord
of voeding. teven draaien alle fans wel en brand het rode lampje op mijn vga wel.

systeem is

amd 9950BE
ati hd 4850 msi Quad pippe
4gb kingston
samsung f2 250gb
msi dvd brander
thermaltake toughpower 600watt
foxconn a7gm-s 780 g

ik zelf denk dat het moederbord stuk is dat goedkoop ding wat ik voor 30 euro kocht nieuw in verpakking

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:59
offtopic:
Een beetje aan je nederlands werken kan geen kwaad :9

En heb je al jouw HD4850 in een andere pc getest?
En eens met alleen het noodzakelijke te starten? Doet ie het dan wel?

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-05 09:55
Waarschijnlijk zal het inderdaad je moederbord zijn aangezien hij met de onboard videokaart ook niet doet. Toch eerst nog eens je hd4850 testen in een adere pc als je deze mogelijkheid hebt voor alle zekerheid.

Verwijderd

Topicstarter
morgen haalt mijn oom hem op ( heeft het amd 6000 met mobo en voeding met pci ex en dan test hij vga en mijn neef heeft amd 9550 dus die test dan 9950be

( vind nogal wat werk om mijn voeding in andere pc te doen en vga,s om te wisselen en voedingen. maar volgens jullie is idd kan dat mobo stuk is groot zoals ik dacht ( denk dat ik voor msi dka 790gx plantanuim ga. das toch wel goed ding ( als vga kapot is koop ik hd 4890 of hd 5850

sorry voor slecht nederlands is dislectie en slechte nl les

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07-2025

0scar

MacIJver

...vind nogal wat werk om mijn voeding in andere pc te doen en vga,s om te wisselen en voedingen...
Je bent een tweaker toch?

Tja, ik vind het ook niet leuk om mijn rotzooi uit te bouwen (en mijn vrouw al evenmin als alle rotzooi 2 dagen in de kamer rond slingert, maar daar heb ik geen boodschap aan! ze leest tweakers toch niet :+ ), maar om er achter te komen waar het probleem zit moet je nou eenmaal elk component stuk voor stuk afvinken. Niemand vindt het leuk een nieuw component aan te schaffen terwijl dat niet hoeft, omdat die goed is. Wees blij dat oom en neef je willen helpen, er zijn topics genoeg met mensen die niet die luxe hebben.

Bovendien gaat er niets boven het vinden van het probleem. Toch altijd weer een overwinning!

Succes!

edit typo

Manusjes van alles kunnen multitasken

Verwijderd

glennvho schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:52:
Waarschijnlijk zal het inderdaad je moederbord zijn aangezien hij met de onboard videokaart ook niet doet. Toch eerst nog eens je hd4850 testen in een adere pc als je deze mogelijkheid hebt voor alle zekerheid.
Niet mee eens ;)
Z'n BIOS post gewoon niet, dat wil niet zeggen dat z'n moederbord kapot is. Kan net zo goed geheugen of CPU zijn.
Als het een el-cheapo moederbord is vergroot dat inderdaad de kansen, maar waarschijnlijk vind ik overdreven gesteld ;)
offtopic:
Pas maar op, dadelijk begint ze in je browising history te kijken. ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:34:
[...]

( vind nogal wat werk om mijn voeding in andere pc te doen en vga,s om te wisselen en voedingen. maar volgens jullie is idd kan dat mobo stuk is groot zoals ik dacht ( denk dat ik voor msi dka 790gx plantanuim ga. das toch wel goed ding ( als vga kapot is koop ik hd 4890 of hd 5850
Hier op GoT verwachten we (zoals vaker gezegd) juist dat je nogal wat werk zelf verricht voor je hier vragen stelt. Verder kun je absoluut niet stellen dat het je moederbord is, want je hebt nog niets uitgesloten, zie:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Dit topic gaat - zoals helaas bijna al je andere - wederom dicht omdat je niet zelf doet wat je kunt.
sorry voor slecht nederlands is dislectie en slechte nl les
Dyslexie is lastig, maar honderden dyslecten op GoT gebruiken de spellingscontrole in hun browser om te zorgen dat de woorden in ieder geval kloppen. Dat zou jij ook kunnen doen. Verder gaan m'n haren een beetje overeind staan van "slechte nl les". Als je slecht les krijgt, zoek dan iets beters (evt erbij). Uiteindelijk ben *jij* verantwoordelijk ervoor. Het is een zwaktebod om handicaps of anderen de schuld te geven. Neem die verantwoordelijkheid en bewijs je sterker dan de omstandigheden.
Ik ben zelf ook een buitenlander die NL als tweede taal heeft moeten leren, hier kan ik dus wel degelijk over meepraten

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 11-10-2009 13:55 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.