Heiligschennis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hiero de volgende reactie
Femme je lult ontzettend uit je nek. >:)
Zelfs mijn HD sloeg ff een slagje over. >:)

Indien mensen de troll-knop gevonden hebben, kunnen ze dan ff de laatste reacties nalopen van deze draad? er is namelijk best een mooie discussie over Mac opgedoken.

* Delerium droomt weg bij het denken aan z'n Mac-jaren.
Een netwerk van Mac die allemaal crasden als er 1 macje crashte. Zo kon je dus met wat kloten iemand anders zijn werk kapot maken (IK WAS al 3 uur bezig met typen >:)).

[edit], Tag Jaymz
[edit2], kom er dan achter dat de link niet werkt. txs guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=276721

Die link toch? Komen wel vreemde dingen bij mij in beeld... Zal er wel aan liggen dat die reactie niet meer bestaat ofzo... Of is m'n explorer geëxplordeerd?

En die troll draad, ik zie dat er bij velen al '-1 - troll' is uitgedeeld, maar ik ben doodsbang dat metamodje mij straks rechten gaat ontnemen als er een newbee met een goeie bui langskomt '+1 +1 +1 +1 +1 :('. Ik ben bereid ze op -1 te houden, maar zal ik ze nou dat laatste zetje geven of niet...

* Tha_Snail overlegt even.

Edit: ik heb de post handmatig gevonden, die heiligschennis. En ik heb besloten te gaan trollen (in de betekenis van: trollen uitdelen), omdat ik anders nooit te never een goede moddereter zal worden met een penaltyratio van 0,000 ;).

Uit: http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=275752

"Dual G4+ op 1066? Wat graast dat wel niet?"

Was dat volgens de FAQ(-man) (g)een troll? Nu ik toch bezig ben >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 03 maart 2001 23:18 schreef tha_snail het volgende:
http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=276721

Die link toch? Komen wel vreemde dingen bij mij in beeld... Zal er wel aan liggen dat die reactie niet meer bestaat ofzo... Of is m'n explorer geëxplordeerd?

En die troll draad, ik zie dat er bij velen al '-1 - troll' is uitgedeeld, maar ik ben doodsbang dat metamodje mij straks rechten gaat ontnemen als er een newbee met een goeie bui langskomt '+1 +1 +1 +1 +1 :('. Ik ben bereid ze op -1 te houden, maar zal ik ze nou dat laatste zetje geven of niet...

* Tha_Snail overlegt even.

Edit: ik heb de post handmatig gevonden, die heiligschennis. En ik heb besloten te gaan trollen (in de betekenis van: trollen uitdelen), omdat ik anders nooit te never een goede moddereter zal worden met een penaltyratio van 0,000 ;).
Bij mij is het ook zo vaag, ff een goede URL geven. Dit is nogal vaag & raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Even tussendoor: Femme is niet heilig hoor, het is ook maar een mens, zijn verhaal over MacOS is op zijn ervaringen gebaseerd, neit iedereen hoeft het er mee eens te zijn. (Jij ook niet, maar toch kan je het een +1 inzichtvol geven als je vindt dat hij er over na heeft gedacht, anders +1 informatief ofzo).

De juiste manier om hier op in te springen is door in discussie te gaan, door dingen die hij aan het licht heeft gesteld aan de tand te voelen, zo voer je een discussie, de reactie van die gast (die ecteinascidin quotte) is imo wel een troll, zo spreek je niet tegen mensen, zo lok je reacties uit, zo doe je dat dus niet.

Bericht hierboven