Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

zichtbare informatie IP

Pagina: 1
Acties:
  • 511 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een korte vraag. Als je naar de website www.myip.nl gaat, is dan de informatie die bij Proxy server (dus Proxy IP en Proxy host) staat, zichtbaar voor andere mensen op het internet? Dus voor beheerders van sites die je bezoekt etc.

Alvast bedankt.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Onder de pagina met informatie staat:

informatie : Deze pagina laat slechts gegevens zoals ze op internet voor iedereen te zien zijn, en maakt natuurlijk geen gebruik van directe scans of andere twijfelachtige zaken.
Ook worden de weergegeven gegevens niet opgeslagen of op een andere manier gebruikt.

Ze geven dus met bovenstaande aan dat elke beheerder van een site die je bezoekt dezelfde informatie kan achterhalen....

https://powershellisfun.com

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-11 06:27
Als myip.nl deze gegevens kan detecteren kunnen andere sites dat ook. Kortgezegd, ja dus.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lees eens wat er onder die webpagina staat...

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de informatie.

Is dit altijd wanneer je een proxy gebruikt of kun je dit ook veranderen.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:07:
Ok bedankt voor de informatie.

Is dit altijd wanneer je een proxy gebruikt of kun je dit ook veranderen.
Geen idee, hij zal dan wel aangeven dat je via een proxy-server binnenkomt in ieder geval.. Maar waarom wil je dit weten?

https://powershellisfun.com

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-11 06:27
Op je IP addres en aanverwante informatie na is het allemaal informatie die je browser zelf aan die website aanreikt. Het is technisch dus mogelijk om deze te verbergen of te veranderen. Je IP addres kun je ook verbergen door een anonieme proxy te gebruiken of iets dergelijks.

In about:config van firefox kun je al een flink aantal dingen aanpassen. Er is vast wel een extensie die het iets gemakkelijker maakt.

Verwijderd

Topicstarter
-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:14:
[...]

Geen idee, hij zal dan wel aangeven dat je via een proxy-server binnenkomt in ieder geval.. Maar waarom wil je dit weten?
Omdat ik mijn IP adres probeer te verbergen.
doeternietoe schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:15:
Op je IP addres en aanverwante informatie na is het allemaal informatie die je browser zelf aan die website aanreikt. Het is technisch dus mogelijk om deze te verbergen of te veranderen. Je IP addres kun je ook verbergen door een anonieme proxy te gebruiken of iets dergelijks.

In about:config van firefox kun je al een flink aantal dingen aanpassen. Er is vast wel een extensie die het iets gemakkelijker maakt.
Dat is wat ik doe, ik gebruik een anonieme proxy. Dan geeft hij bij IP adres het IP adres van de proxy die ik gebruik, maar bij Proxy IP geeft hij mijn eigen IP adres. Aangezien ik mijn eigen IP adres probeer te verbergen, vroeg ik me af of dit wat uit maakt en zo ja hoe ik dat kan veranderen.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Hangt van de proxy server af of ze je compleet 'hiden', de meeste doen dat niet. Een proxy server is niet equivalent aan verborgen achter een ander adres.

Gezien je voorgaande topic sluit ik deze om dezelfde reden, totaal niet overtuigd van eerlijkheid van deze vraag en de doelen er achter.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.