Monitor v-positie niet goed

Pagina: 1
Acties:

• robsssss
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09-2022
Hallo allemaal,

Ik ik heb op mijn monitor (hij werkte prima voorheen) Samsung Syncmaster 2223, de instellingen gereset.
Ik heb nu een c.a 1,5 cm zwarte balk boven in beeld die ik niet weg krijg.
-Auto adjustment werkt niet.
-V-positie staat na auto adjustment op 50, als ik hem aanpas naar 100 gaat hij maar enkele lijnen omhoog.
Ook heb ik geprobeerd het beeld omhoog te krikken in het nvidia control panel, maar dan verdwijnt het beeld onder de zwarte balk.
Er zit in het beeldscherm-menu ook geen functie om het beeld in de lengte uit te rekken. Wel in de breedte, maar daar heb ik niks aan.

Voor de duidelijkheid heb ik een foto gemaakt:
http://i36.tinypic.com/1418cif.jpg

De monitor is aangesloten met een vga kabel, via een dvi-vga koppelbusje op een Geforce 8800gt.
Computer draait op windows 7 ultimate x64
Computer is al geformateerd, dit heeft het probleem niet verholpen.
Videokaart drivers zijn ook up to date.

Iemand enig idee?

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:09
probeer je monitor eens aan een andere pc te hangen, dat lijkt me iets wat je altijd als eerste moet proberen. dan zie je in ieder geval waar het probleem ligt.

• robsssss
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09-2022
thanks, had mn laptop niet bij de hand maar heb em via mn laptop aangesloten en auto adjust gedrukt, terug geprikt op mn computer en hij werkt weer als normaal!

topic kan opslot.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is bedoeld voor hardwarezaken die nergens anders op GoT besproken worden. Videokaarten & Beeldschermen hebben een eigen subforum, ik verplaats even...

Move OH -> VB

Verder is GoT absoluut geen helpdesk, en topics zijn geen tickets oid. Een topic gaat dan ook niet dicht als het probleem "opgelost" is. Alleen topics die niet aan het beleid voldoen gaan dicht (ook zo handig bij het zoeken: sluit gesloten topics uit en je bent van de troep af)

Oslik blyat! Oslik!