verkeerde/slechte kleurweergave?

Pagina: 1
Acties:

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Hallo, sinds een week ben ik in het bezit van een HP2309M en een MBP.

Het probleem licht bij het HP scherm:
als ik op de MBP werk dan zie bijv. op GoT goed het verschil tussen wit en grijs bij de reactie's, je ziet goed dat quotes in een wit vak zitten enz.

Als ik op de HP werk zie ik dat bijna niet, ook bij andere dingen is dat niet te zien.

Aangezien ik absoluut geen verstand heb van beeldschermen zou ik aan jullie willen vragen hoe ik dit probleem op kan lossen.

edit: nog een voorbeeld:
http://store.apple.com/nl...TY1NDA0Ng&mco=MTE1MTkzMDU
op de HP is bijna niet te zien waar het koordje zich bevind en wat de achtergrond is.

[ Voor 16% gewijzigd door andries.t.net op 10-10-2009 18:13 ]

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

dat heb je met sommige brakke tn-panelen.

ik zag op mijn oude tft monitor ook geen verschil tussen licht geel, licht grijs en wit. Nu op mijn huidige MVA panelen zie ik die verschillen zeer duidelijk. Hier kun je niks aan doen ben ik bang.

[ Voor 8% gewijzigd door KneppaH op 10-10-2009 18:15 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:52

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Ik denk eerder dat je even in het menu van je beeldscherm (via knopje en niet via windows) even met het contrast/brightness moet gaan spelen ;)

www.maartendeboer.net

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
hej,

ik had ze beide op 100 staan zodat ik een lekker ''fel'' licht had, had nooit gedacht dat het hieraan zou liggen,
bedankt.