Toon posts:

Hoe kan het dat mijn internet supersloom is?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeuy,

Ik heb een probleempje met mijn internet, mijn internet is heel sloom als ik naar een site wil duurt het zon 5 minuten voordat hij laadt.
En heb een Intel Core 2 Quad dus het licht niet aan mijn PC.
Ik heb een netgear router. En een netgear ontvanger voor mijn pc (draadloos internet) :?
Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit Ethernet Controller [NoDB]

Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller [NoDB]

Groeten sil :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, dit kan aan meerdere dingen liggen. De kwaliteit van de verbinding en de status van je PC. Heb je een malware scanner geinstalleerd, een virusscanner etc. Dan zou ik maar eens een goede scan draaien.

Verder kan het zijn dat de netwerkkaart sleecht samenwerkt met de router. Probeer hem eens fixed op 100Mbit/full Duplex te zetten.
Of als je draadloos werkt, wat is de status van je draadloze verbinding.

zonder meer informatie kunnen we je bijna niet helpen :)

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:03
Probeer het (indien mogelijk) eerst gedraad maar eens. ;) Anders wat scans draaien idd.

[ Voor 38% gewijzigd door SCIxX op 10-10-2009 18:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probeer hem eens fixed op 100Mbit/full Duplex te zetten. ? wat bedoel je hier mee?

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-02 16:36
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:17:
Probeer hem eens fixed op 100Mbit/full Duplex te zetten. ? wat bedoel je hier mee?
Dat is een instellingswaarde die je vast kunt zetten. Als je Windows gebuikt kun je via apparaatbeheer onder eigenschappen van de netwerkkaart de instelling aanpassen.

• Jack D
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09-2010
Haal de router er eens tussen uit en sluit hem eens aan met een draadje.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doe je dat dan bij eigenschappen bij mijn netwerkkaart?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23
Burner NL schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:22:
[...]

Dat is een instellingswaarde die je vast kunt zetten. Als je Windows gebuikt kun je via apparaatbeheer onder eigenschappen van de netwerkkaart de instelling aanpassen.
Dit moet je eigenlijk nooit doen bij huis-tuin-en-keuken netwerkapparatuur. Die is namelijk altijd gemaakt om met autonegotiation te werken.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Pagina: 1