kloon monitor+tv out op guillemot 3dprophet ?

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
hallo, voor het eerst ff aant kloten met de tv out van me geforce 256, maar 1 ding wil niet echt lukken, hoe kan ik gewoon het beeld klonen op tv, dus zowel op mijn monitor beeld en op mijn tv beeld ????

btw, de kwal van die tvout is echt verschrikkelijk goed! :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• PsYgHo
niemand ?

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• 10loser10
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 15:30
daar is een klein maar fijn proggie voor
TVCC2000 en die regelt dat allemaal voor je

Heb ik een vraagje aan jou, doe jij de tvout met de tulip stekker of met de composite stekker (rond ding met veel pinnetjes)

• eenTurk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02-2025

eenTurk

Intel Inside = *** outside

Heej, daarvoor heb je TV tool nodig..
Deze kun je hier downloaden
TvCC is ook goed, maar deze is bedoeld voor kaarten met een Chrontel TV-encoder chip. De prophet heeft een Conexant BT chip.
Heb ik een vraagje aan jou, doe jij de tvout met de tulip stekker of met de composite stekker (rond ding met veel pinnetjes)
De ronde tulp stekker wordt gebruikt om composite video te verzenden/ontvangen.
De andere stekker (zgn. DIN stekker) wordt gebruikt om S-VHS video signaal over te geven. Het wordt daarom ook wel S-VHS stekker genoemd. Ik gebruik zelf S-VHS en je merkt het verschil echt goed als je een 15 meter lange kabel moet gebruiken.

Greetz

Audi C5 3.0 + Audi C4 2.3 nog 2 ringen te gaan :)

• PsYgHo
Op zondag 04 maart 2001 17:17 schreef 10loser10 het volgende:
daar is een klein maar fijn proggie voor
TVCC2000 en die regelt dat allemaal voor je

bij die van mij zitten 2 stekkertjes, een svhs naar svhs, en een stekkertje van svhs naar tulp, de aansluiting op mijn kaart is svhs, dus 4 pinnetjes. En in eigenschappen kan ik dus kiezen voor de signaal uit van mijn kaart voor svhs of pal composiet, tv ondersteund beide...

thanx voor die links.. ook jij "een turk" !